צפו בתקציר: דורטמונד הובילה 0:4 על שאלקה, נגמר 4:4

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | Getty

טירוף מוחלט: השוורצגלבן כבשו רביעייה תוך 25 דקות וספגו בדקה ה-94. אובמיאנג כבש וגם הורחק. באיירן נוצחה 2:1 אצל גלדבאך אחרי 9 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. 0:2 ללייפציג, רק שלוש נקודות מהבווארים. צפו

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
דורטמונד שמטה יתרון של 0:4 בבית מול שאלקה אחרי 25 דקות וסיימה ב-4:4 בדרבי של חבל הרוהר. השוורצגלבן השלימו בכך שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. מדהים. המשחק הנדיר הצליח להאפיל על ההפסד הראשון של באיירן אחרי תשעה ניצחונות בכל המסגרות, כשנוצחה 2:1 אצל מנשנגלדבאך.


 

לייפציג ניצלה את ה-4:4 כדי לחלוף על פני שאלקה ולעלות למקום השני אחרי 0:2 על ברמן החלשה ולצמק את הפער בינה למוליכה באיירן מינכן לשלוש נקודות.
 
 



דורטמונד – שאלקה 4:4

השחקנים של פיטר בוס עלו כמו מתוך לוע תותח שטפו את הדשא ועלו ל-0:4 בתוך 25 דקות. פייר אמריק אובמיאנג דחק את ה-0:1 בדקה ה-12 ובישל למריו גצה בדקה ה-20, בנג'מין סטאמבולי בעט לשערו הוא בדקה ה-18 ורפאל גריירו חתם את החגיגה בדקה ה-25.



שחקני דורטמונד לא מאמינים. גם אנחנו (Getty)


ואז הגיעה המחצית השנייה והסבירה למה השוורצגלבן במשבר כל כך קשה. סטאמבולי ניצל את האין הגנה של דורטמונד ובישל לגואידו בורגסטלר ולדניאל קליגיורי וכיפר על העצמי, אמיין האריט המרוקאי כבש בעצמו ואנחנו ב4:3. אובמיאנג ספג צהוב שני מטופש ויצא והכל הוביל לחרבון. ואכן בדקה ה-93 קונופליאנקה הגביה כדור חופשי, הגנת המארחת קפאה, ונאלדו נגח באין מפריע את השוויון שכולו ניצחון.



התלהטות יצרים בזיגנל פארק אידונה (Getty)


בסיום המשחק התחוללה מהומת ענק בין השחקנים. הצהובים שחורים לא יכולים היו לשאת את ההשפלה, הכחולים לא ידעו את נפשם מרוב שמחה.


מנשנגלאדבך – באיירן 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
דויד זקאריה נשלח למתפרצת וניקולס שולה בניסיון לבלום אותו נגע בכדור ביד. תורגן הזאר דייק מהנקודה והעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-39. עברו שלוש דקות ולארס סטינדל עשה סלאלום ברחבה הבאוורית והעביר רוחב על פי השער כך שכל מה שנותר למתיאס גינטר, אקס דורטמונד, לעשות הוא לדחוק פנימה את השני.

במחצית השנייה הפעילה האלופה לחץ רציף על השער של גלדבאך אבל פרצה אותו פעם אחת בלבד. בדקה ה-74 נהדף כדור מהגנת המארחת לארתורו וידאל שטיווח מ-25 מ' חזק ושטוח לרשת.
 

DANKE! an die besten Fans der . #MIASANMIA#BMGFCBpic.twitter.com/W0BqO3DUvq

— FC Bayern München (@FCBayern) November 25, 2017


לייפציג – ברמן 0:2
נבי קייטה המושמץ כבש בדקה ה-34 שער שני בשני משחקים (הראשון ב-1:4 במונאקו בשלב הבתים של ליגת האלופות) וברנרדו המחליף עם בעיטה אדירה מ-25 מ' הכפיל בדקה ה-87. סגנית האלופה השלימה ניצחון שני בשלושה משחקים מאז ההפסד לבאיירן והתקדמה לעבר הבווארים בטבלה (23 נק' לעומת 26) כשהיא תחזיק (כמו כל הליגה) אצבעות לגלדבאך.


במשחקים נוספים:
איינטרכרט פרנקפורט – לברקוזן 1:0 (קווין וולאנד 76, טאלב טאווטחה לא שותף)


אאוגסבורג – וולפסבורג 1:2
(מיכאל גרגוריץ' 51, אלפרד בוגאסון 78/ דניאל דוידי 40, מקס ארנולד הורחק בדקה ה-11)


פרייבורג – מיינץ 1:2
(נילס פיטרסן 51, פלוריאן קאת' 91/  אמיל ברגרין 92)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי