ב'בילד' מזהירים את שטוגר: אי אפשר להתעלם מהנוכחות של נגלסמן

פטר שטוגר
פטר שטוגר | Getty

בורוסיה דורטמונד חזרה לחייך, עם 0:2 מול מיינץ בבכורה של האוסטרי, אך בתקשורת כבר סימנו את מאמן הופנהיים כמועמד המוביל לאמן בעונה הבאה. קובאץ' על טוואטחה: "הוא עוד יקבל הזדמנויות"

(גודל טקסט)
לראשונה עם פטר שטוגר, היורש של פטר בוס, בורוסיה דורטמונד חזרה לחייך עם 0:2 על מיינץ אמש (שלישי). הצהובים-שחורים שברו רצף בן שמונה משחקים ללא ניצחון כשהמאמן החדש, שפוטר מקלן לפני עשרה ימים, רשם בכורה מושלמת. ב'בילד' המקומי טענו: "שטוגר יכול להיות מרוצה, אבל הוא לא יכול להתעלם מהנוכחות של יוליאן נגלסמן ביציע". כזכור, מאמן הופנהיים סומן כמועמד הבכיר לאמן את דורטמונד בעונה הבאה, כשהמאמן החדש חתם עד לסיום העונה.


האוסטרי, שהצהיר במסיבת העיתונאים בה הוצג כי הוא ינסה לשכנע את ראשי המועדון להחתימו על חוזה מעבר לעונה הקרובה בזכות התוצאות, סיפר בסיום: "אני רוצה שהשחקנים יוציאו את המיטב שבהם. לא היה לי מספיק זמן לעבוד איתן, אבל אני מרוצה שניצחנו. במחצית דיברנו על כל מיני דברים וזה הוביל לשליטה שלנו במשחק. יכולנו להכריע את הקרב הזה אפילו מוקדם יותר". הקפטן מרסל שמלצר הוסיף: "עכשיו אפשר לנשום לרווחה כי ניצחנו אחרי תקופה ארוכה שהרגישה כמו נצח. חשוב שננצח בשבת את הופנהיים ונצא לדרך חדשה".



בנושא אחר, ניקו קובאץ' הגיב לדברים של טאלב טוואטחה. כזכור, המגן הצהיר כי הוא אינו מעוניין לשמש ככינור שני בקבוצה של המאמן הקרואטי ואתמול ב-1:2 מול המבורג, טוואטחה חזר לשחק וסייע לקבוצה לנצח. קובאץ' התייחס לנושא: "כשחקן גם אני הייתי מתוסכל כשלא הייתי משחק בצורה קבועה בקבוצה שלי. הבעיה עם טאלב היא שיש לנו עוד מגן בקבוצה, אבל הוא יקבל את ההזדמנויות שלו". 


יקבל חוזה לעונה הבאה? שטוגר (Gettyׂ)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי