צפו בתקציר: שלושה מהפכים ושמונה שערים, 4:4 משוגע בין האנובר ללברקוזן

לברקוזן
לברקוזן | AFP

טירוף לפני פגרת החורף: בראנדט, מחמדי וביילי (צמד) כבשו עבור האורחת, שעלתה למקום הרביעי. בבו, פולקרוג, קלאוס וקרוב הרשיתו למארחת וסיפקו מפגש משוגע. לייפציג נכנעה 3:2 מול עשרה שחקנים של הרטה ברלין

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגה הגרמנית ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. אחרי הניצחונות של באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד אתמול, האנובר ובאייר לברקוזן סיפקו מפגש בלתי נשכח עם 4:4 משוגע, במשחקן האחרון לפני פגרת החורף. מאוחר יותר, הרטה ברלין הכניעה את לייפציג. 


האנובר – באייר לברקוזן 4:4 

חשבתם שהטירוף בדרבי של חבל הרור בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה היה המשחק המטורף ביותר של העונה בגרמניה? תחשבו שנית כאשר שתי הקבוצות סיפקו 90 דקות בלתי נשכחות, עם קצב מסחרר ודרמות. יוליאן בראנדט (12) פתח את החגיגה עם וולה מרשים מתוך הרחבה, אליאס בבו (13) איזן לטובת המארחת עם נגיחה מושלמת לחיבורים. המושכות עברו להאנובר, שעלתה ליתרון בדקה ה-21 מפנדל של ניקלאס פולקרוג. אדמיר מחמדי המשיך את הטירוף עם שער שיוויון בדקה ה-26 כשהוא חדר לרחבה ומזווית קשה מצא את הרשת. הקצב נרגע לכמה דקות, עד שפליקס קלאוס החזיר את היתרון להאנובר בדקה ה-45, עם בעיטה מרשימה בנגיעה מקצה הרחבה. 


אחרי חמישה שערים במחצית השנייה, הקצב המשוגע נמשך. לאון ביילי, שעלה כמחליף בפתיחת המחצית, קבע 3:3 בדקה ה-48 אחרי בישול מבריק מקאי האברץ וסיומת מרשימה ברגל שמאל. הבלגי הנהדר המשיך ללהוט, והוא קבע מהפך שלישי במשחק כשהוא העלה את המאזן שלו לצמד בדקה ה-69, הפעם בזכות בישול של מחמדי. חמש דקות לסיום הזמן החוקי, יוליאן קרוב איזן אחרי ערבוביה ברחבה וסיפק משחק מלא השראה. לברקוזן עם 28 נקודות העונה והיא במקום הרביעי, לעומתה – האנובר עם 23, ואנחנו רק מחכים לעוד מפגשים מן הסוג הזה. 


צפו בתקציר: לייפציג – הרטה ברלין 3:2 

הפתעת העונה יצאה לפגרת החורף עם מכה כואבת, והיא נותרה במקום החמישי. דייבי סלקה כבש כבר בדקה השישית מול האקסית כאשר גם ההרחקה של ג'ורדן טורונריגה (7) לא הצליחה לסייע למארחת. סלומון קאלו הכפיל בדקה ה-31 וסלקה העלה את המאזן האישי שלו לצמד בדקה ה-51, כאשר ווילי אורבן (69) ומרסל האלסטנברג (90) רק צימקו. הרטה ברלין צמודה לאיינטרכט פרנקפורט עם 24 נקודות. לייפציג עם חומר למחשבה לקראת הפגרה. 






83‘ Getümmel im Bayer-Sechzehner, dann kommt Julian #Korb an den Ball und markiert aus gut zehn Metern den viel umjubelten Ausgleich! #H96#NiemalsAllein | #H96B04 4:4 pic.twitter.com/xFohT5RWe3

— Hannover 96 (@Hannover96) 17 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי