צפו בתקציר: לברקוזן כבר שנייה אחרי 0:2 על מיינץ

לאון ביילי
לאון ביילי | Getty

שער ענק של נער הפלא לאון ביילי ופנדל של וונדל הכריעו לבאייר. בצרפת: בורדו הדהימה את ליון עם 1:3 שסייע לפ.ס.ז' להגדיל את הפער בצמרת ל-11 נקודות

(גודל טקסט)
 באייר לברקוזן גברה הערב (ראשון) 0:2 על מיינץ ועלתה למקום השני בטבלת הבונדסליגה. לאון ביילי, הכישרון הג'מייקני בן ה-20, והברזילאי וונדל בפנדל השיגו את השערים לבאייר. אגב, רק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין מנשנגלדבאך שבמקום השביעי (34 מול 31). וולפסבורג השיגה ניצחון חוץ אצל האנובר.


בצרפת קלקלה בורדו לליון את הניצחון במחזור הקודם על פ.ס.ז' 1:2 כשגברה עליה 1:3 והפער בין ניימאר וחבורתו לקבוצה של ברונו ג'נסיו חזר ל-11 נקודות. קודם לכן, ליל ניצחה בבית 1:2 את שטרסבורג.



באייר לברקוזן – מיינץ 0:2
קצת מוזר שלאון ביילי עדיין בלברקוזן. כשחקן כנף הוא אחד המהירים בעולם בנוסף לטכניקה עילאית ובדקה ה-48 נאלץ רובין זנטנר להוציא פצצה מ-25 מ' היישר לחיבורים. ג'וליו דונאטי, מגן האורחת, תפס שחקן של לברקוזן בחולצה והמגן הברזילאי דייק מהנקודה בדקה ה-68.



ביילי. לברקוזן רק תחנה בדרך שלו לפסגה (Getty)


האנובר – וולפסבורג 1:0

הזאבים השיגו שלוש נקודות שנותנות להם קצת אוויר במאבקי התחתית. יונוס מאלי כבש בדקה ה-72 את השער היחיד במשחק תוך שהוא מנצל טעות קשה של שוער המארחת.



צרפת
בורדו – ליון 1:3

בכורה לגוסטבו פוייט על הקווים של המארחת  שהפכה פיגור של 1:0 משער של נביל פאקיר בדקה ה-22 עם שני פנדלים מוצלחים של מלקום וגאייטן לבורד ושער של ניקולה דה פריוויל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי