צפו בתקציר: צמד ובישול לבטשואי ב-2:3 של דורטמונד

בטשואי
בטשואי | Getty

הבלגי שהגיע מצ'לסי כשמחליפו של החלוץ מגבוני הרשים במשחק הבכורה בחוץ מול קלן, שורלה הכריע. בצרפת: 3:6 למארסיי על מץ. בספרד: 0:5 לסוסיאדד על לה קורוניה

(גודל טקסט)

איזה משחק היה לנו בפתיחת המחזור ה-21: דורטמונד ניצחה בקלן 2:3 כשכוכב המשחק היה לא אחר מאשר מיטשי בטשואי. החלוץ שהגיע מצ'לסי כבש פעמיים, בישל ועוד שער שלו נפסל על ידי שופט הווידיאו בטענה מפוקפקת לנבדל.


קלן – דורטמונד 3:2
32 איומים לשער, 12 בעיטות למסגרת ובתוך חווית הכדורגל הדי שקולה הזאת בינגו ברכש. בטשואי שהובא לשוורצגלבן כמחליפו של פייר-אמריק אובמיאנג כבש בבעיטה מקרוב כבר לאחר 35 דקות. עברו 10 דקות והבלגי שוב הניף ידיים באוויר אבל שופט הווידיאו פסל את השער בטענת נבדל שלא היתה לגמרי משכנעת.


בטשואי. אובימיאנג מי? (Getty)

המארחת, אמנם אחרונה בטבלה אבל במומנטום חיובי (10נקודות מ-12 אפשריות), ניצל סימון זולר הדיפה גרועה של רומן בורקי בדקה ה-60 כדי לקבוע 1:1. חלפו שתי נקודות וכריסטיאן פולישיץ' שלח כדור עומק ובטאושי ירה לרשת את ה-1:2. ההגנה של דורטמונד התקנאה בבורקי ובדקה ה-70 אפשרה לחוסה מרה לנגוח בחופשיות מכדור קרן  את ה-2:2. גמור? לא. הבלגי השתלט על כדור בדקה ה-84 ושלח אותו קדימה לאנדרה שורלה. החלוץ הוותיק שלא כבש 11 חודשים ירה פצצה לרשת הגבוהה וקבע את תוצאת המשחק.


צרפת: מארסיי -מץ 3:6

פלוריאן טובין, שחקן נבחרת צרפת שהיה מוקד לחיזורים בחלון ההעברות של ינואר, נשאר במארסיי וגמל לאוהדים עם שלושער (9, 45 ו-56) וגם בבישול לולרי ג'רמיין, אקס מונאקו, בדקה ה-49. מורגן סאנסון כבש את השער הראשון בדקה השישית וגם היפה במשחק, כשנפל בתוך הרחבה אבל תוך כדי כריעה הצליח לשמור על הכדור לקום ולגלגל אותו פנימה. מחליפו של סאנסון, קונסטנטינוס מיטרוגלו השלים את החגיגה בדקה ה-75.


ג'רמיין מצא את עם שוער מץ בתוך השער (AFP)

האורחת אמנם סוגרת הטבלה, אבל הגיעה למשחק במומנטום חיובי (עם 10 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים) התעוררה במצב של 5:0 לחובתה. פלורן מולה עם צמד ואיברהימה ניאן כבשו שלוש פעמים ב-20 הדקות האחרונות ולמזלה של המארחת הגיעה שריקת הסיום לפני שתתרחש סנסציה.


ספרד: ריאל סוסיאדד – לה קורוניה 0:5
הבאסקים קיבלו יריבה בהזדמנה לפרוק עליה סדרה של ארבעה הפסדים רצופים. אסייר יראמנדי בצמד (62 ו-89) הברזילאי ווילאם ז'וזה (32), סרחיו קאנאלס (75) ואריץ אלוסטונדו (82) השלימו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי