צפו בתקציר: 0:1 יקר לשטוטגרט על מנשנגלדבאך, 1:3 לברמן על וולפסבורג

שטוטגרט
שטוטגרט | Getty

מריו גומז בישל לדניאל גינצ'ק כבר אחרי חמש דקות והשניים סידרו לטייפון קורקוט ניצחון בכורה כמאמן הקבוצה ומרחק שבע נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה. צרפת: הפסד שלישי ברציפות, 2:0 בבית לראן

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם 0:1 יקר של שטוטגרט על מנשנגלדבאך ו-1:3 של ורדר ברמן אצל וולפסבורג. לחצו כאן וצפו בכל השערים שנכבשו במחזור עד כה.


בתוך כך נערכה הגרלת חצי גמר הגביע הגרמני: באייר לברקוזן תפגוש את באיירן מינכן ושאלקה תתמודד מול איינטרכט פרנקפורט של טאלב טוואטחה.



שטוטגרט – מנשנגלדבך 0:1
ניצחון בכורה לטייפון קורקוט, שקיבל את התפקיד בתחילת החודש במקומו של אנדראס וולף. מריו גומז סידר לדניאל גינצ'ק את שער הניצחון כבר בדקה החמישית. העולה החדשה פתחה פער של שבע נקודות מהקו האדום בזכות ניצחון הבית השביעי שלה העונה. גלדבאך, מנגד, רשמה הפסד ליגה שלישה ברציפות.


ורדר ברמן – וולפסבורג 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הקבוצה מצפון גרמניה ממשיכה את הבריחה מהתחתית עם ניצחון ליגה שני ברציפות ומחזור שלישי רצוף ללא הפסד. לודוויג אוגוסטינסון (4) ופלוריאן קיינץ (40, 72) כבשו וסידרו מרחק של שש נקודות מהקו האדום. שער של פול וורהאג (49) לא הספיק לזאבים שלא ניצחו כבר שלושה משחקים בכל המסגרות.


צרפת: הפסד מפתיע לליון

שטרסבורג גברה על טרואה 1:2 וברחה מהתחתית, ליל כפתה על נאנט 2:2 דרמטי וזכתה בנקודה יקרה, בעוד קלאודיו ראניירי מתרחק מהמקום המוביל לליגה האירופית וליון המשיכה לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות, 2:0 בבית מול ראן.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי