צפו בתקציר: מריו גומז הוביל את שטוטגרט ל-1:2 על פרייבורג

מריו גומז
מריו גומז | Gettyimages

החלוץ בן ה-32 ממשיך לאותת ליואכים לב לקראת המונדיאל, כבש צמד בדרבי של באדן-וירטמברג וקבוצתו עם ניצחון חמישי מששת המחזורים האחרונים. ליגה צרפתית: 1:2 למונאקו על ליל, בספרד ניצחה לבאנטה את אייבר

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם דרבי מסקרן בין פרייבורג לשטוטגרט, שבסיום הייתה זו ידם של האורחים על העליונה הודות לצמד של מי אם לא, מריו גומז שקבע 1:2.


שטוטגרט עלתה ליתרון מאוד מוקדם משער של גומז כבר בדקה הרביעית, החלוץ בן ה-32 עם שערו החמישי מאז הגיע מוולפסבורג בינואר, ממשיך לאותת על רצונו לקבל את הזימון למונדיאל ולייצג פעם נוספת את המאנשפט, אך שער אדיר של נילס פטרסן (53), מלך שערי פרייבורג שהרשית בפעם ה-13, קבע שוויון.


כבר נראה היה שהמפגש יסתיים בחלוקת נקודות, אבל גומז – שכבש פעם אחת בלבד בחצי העונה הראשונה במדי הזאבים – הצליח להסתנן בין כל הגנת המארחת, שם את הרגל ונבלם אצל אלכסנדר שוולו בהדיפה נפלאה, אבל ממש מקו השער דחק את הריבאונד לרשת והעניק ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים.



חזר לחייך ולהרעיד רשתות. מריו גומז חוגג על פרייבורג (Gettyimages)


מעבר לניצחון היוקרתי בדרבי של באדן-וירטמברג, שטוטגרט פתחה פער של שבע נקודות מיריבתה המושבעת, רשמה מחזור שביעי ברציפות ללא הפסד ולפחות זמנית במרחק 11 נקודות ממיינץ שבמקום ה-16, המוביל למשחקי המבחן, ובעיקר קפצה עד המקום השמיני – לפחות עד השלמת המחזור היא בפער של שלוש נקודות בלבד מלייפציג השישית, מקום ממנו מגיעים לליגה האירופית בעונה הבאה. פרייבורג לעומתה לא ניצחה מחזור רביעי ברצף, נותרה עם 30 נקודות והיא רק במרחק חמש הפרש ממיינץ ומוולפסבורג שעם 25 נקודות כל אחת.


ליגה צרפתית: 1:2 למונאקו על ליל
האלופה לא נהנתה מחיים קלים מול המדורגת הלפני אחרונה, אבל הצליחה להשלים מהפך בפתיחת המחזור ה-30 בצרפת. לבו מוטיבה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-16, אולם רוני לופס (43) וסטבן יובטיץ' (61) השלימו מהפך ואפשרו לאלופה מהנסיכות לפחות זמנית להגדיל את הפער מהמקום השלישי, כאשר ז'ארדים ושחקניו עם 66 נקודות אחרי 30 משחקים, 14 הפרש מפ.ס.ז' שבפספגה, אך גם שבע נקודות ממארסיי השלישית. ליל לעומת זאת נותרה עם 28 נקודות, בדיוק כמו טרואה שמעליה, אבל עדיין מתחת לקו האדום וייתכן שפער הנקודה מחוף מבטחים רק יילך ויתרחק.


ליגה ספרדית: לבאנטה ניצחה 1:2 את אייבר
ניצחון שני ברציפות ללבאנטה, הפעם הודות ל-1:2 ביתי על אייבר, שאחרי ההפסד בשבת שעברה לריאל מדריד רושמת כבר ניצחון יחיד בששת המחזורים האחרונים. רוג'ר מרטי (25) ועמנואל בואטנג (64) כבשו למקומיים, צ'ארלס (63) איזן למשך דקה בלבד. לבאנטה עם ניצחון סופר משמעותי שמעניק לה לפחות בפתיחת המחזור ה-29 בספרד פער של שבע נקודות מלאס פלמאס שמדורגת מקום אחד מתחתיה, במקום ה-18 המוביל לליגת המשנה. אייבר נותרה עם 42 נקודות במקום התשיעי.

¡FINAL! ¡FINAAAAAAAL! ¡FINAAAAAAAAAAAL! #LevanteEibarpic.twitter.com/6xxbBgqhIH

— Levante UD (@LevanteUD) March 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי