היינקס: ברכות לאנצ'לוטי, האליפות גם שלו. ריברי: דרך נפלאה לחגוג יום הולדת

ריברי, היינקס
ריברי, היינקס | AFP

באיירן חגגה בפעם השישית ברציפות וה-28 בסך הכל. סולה: "בגיל 14 עזבתי את הבית, בגיל 17 הפכתי לשחקן מקצועני ובגיל 22 אני אלוף גרמניה". "בילד" מדווח: חוזיהם של רובן וריברי יוארכו

(גודל טקסט)
"אנחנו לא ממש רוצים לחגוג עכשיו, אבל כל אחד רשאי להיות שמח", כך סיכם יופ היינקס, מאמנה הוותיק של באיירן מינכן את הניצחון 1:4 באאוגסבורג שקבע אליפות שישית ברציפות לבווארים ו-28 בסך הכל.


המאמן, שעל פי הבילד ממש נאבק בדמעות כשחגג בסיום עם אוהדי באיירן, גילה ג'נטלמיות כשאמר: "אני רוצה לשלוח מכאן ברכות לקרלו אנצ'לוטי (שפוטר אחרי ההפסד לפאריס סן ז'רמן בליגת האלופות בספטמבר אשתקד) כי האליפות הזאת היא גם שלו".


פרנק ריברי הפך לזר הראשון שזכה בשמונה אליפויות עם באיירן ועוד ביום ההולדת ה-35 שלו. "אתה עובד קשה כל העונה כדי לחגוג בסוף אליפות עם האוהדים", אמר הצרפתי, "היינקס נתן לכל השחקנים הרגשה פנטסטית. איזה דרך נפלאה לחגוג את יום הולדת עם אליפות שישית בתואר. אבל רק השגנו משימה ראשונה העונה, יש לנו עוד שתיים (הגביע וליגת האלופות)".


סנדרו ואגנר, שעבר מהופנהיים בינואר, חידש לרבים כשאמר: "זאת האליפות השנייה עם באיירן. הייתי כאן בעונת 2007/08 וכמעט ולא שיחקתי (רשם שלושה משחקים בלבד) אבל זכיתי באליפות".


Dominant. pic.twitter.com/bcePQTxjoh

— B/R Football (@brfootball) 7 באפריל 2018

חמאס רודריגס:
"אני מאושר עם התואר הזה ומקווה שיגיעו עוד תארים. בסופו של דבר אנחנו עובדים עבור דברים כאלה". הבלם ניקלאס סולה: "זה יום גדול עבורי. עזבתי את הבית בגיל 14. בגיל 17 הייתי כבר שחקן מקצועי ועכשיו אני אלוף גרמניה. הרגשה ענקית".


Congratulations on the sixth German Championship in a row, @FCBayern! Great match and a completely deserved title

— Philipp Lahm (@philipplahm) 7 באפריל 2018


תומאס מולר
העיד על החגיגות הקטנות בחדר ההלבשה: "פתחנו כמה משקאות, שמענו מוזיקה ורקדנו קצת. זה נראה אולי כאילו עלינו ליגה או משהו כזה, אבל בגדול יותר".

+ Arturo Vidal pic.twitter.com/JNfkK2seMb

— Arturo Vidal (@kingarturo23) 7 באפריל 2018


ה"בילד" מדווח שאריאן רובן וריברי צפויים להאריך את חוזיהם בקבוצה וטוען שההחלטה התקבלה על ידי יו"ר הקבוצה קרל היינץ רומניגה, שאכן צייץ: "אין יותר מדי סיבות שלא להאריך להם את החוזים". עם זאת לא ברור אם שני הוותיקים יהיו שחקני הרכב או שחקני ספסל בעונה הבאה. המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ' הוסיף: "ריברי ורובן שחקנים נפלאים שמסמנים עידן נפלא ביחד".


#MiaSanMeisterpic.twitter.com/OU3CYykIsW

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 7 באפריל 2018

Campeones, Campeones #MiaSanMeister

( via https://t.co/VbG9CuYhI8) pic.twitter.com/sHrDNGQRu8

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 7 באפריל 2018

2018 #Bundesliga title ✅

Celebrate with the Six Pack range in our #FCBayern Fan Shop ➡️ https://t.co/H2Real5qlv#MiaSanMeisterpic.twitter.com/YrZf7QfyJq

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 7 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי