ריברי האריך את חוזהו בבאיירן בשנה נוספת, פאברה קרוב לדורטמונד

פרנק ריברי
פרנק ריברי | AFP

המועדון הגרמני הודיע באופן רשמי ששחקן הכנף הצרפתי בן ה-35 יישאר במועדון לפחות עד סוף עונת 2018/19: "מקווה שיהיה לנו מזל ונזכה גם בליגת האלופות בעונה הבאה". השוורצגלבן יחתימו את המאמן השווייצרי

(גודל טקסט)
 באיירן מינכן ופרנק ריברי לא ייפרדו לפחות עד סוף עונת 2018/19, כך הודיעו רשמית השחקן והמועדון היום (שני). שחקן הכנף בן ה-35, שיסגור 11 שנים באדום, אמר לאחר החתימה: "גאה מאוד לחתום פה לעוד שנה. מינכן זה הבית שלי כבר תקופה ארוכה".


"עד עכשיו הייתה לנו הרבה הצלחה ביחד", המשיך הצרפתי, "אני מקווה שגם השנה הבאה תהיה מוצלחת ושעם קצת מזל נזכה גם בליגת האלופות". הצרפתי מחזיק ביחד עם עוד ארבעה שחקנים בלבד בשיא האליפויות עם באיירן ויש לו שמונה כאלה.


ריברי שיחק 385 פעמים במדי באיירן מינכן, שיא לשחקן לא גרמני במועדון, וחוץ משמונה אליפויות יש לו גם חמישה גביעי גרמניה, גביע אלופות אחד וזכייה אחת בגביע העולם למועדונים.


Proud to announce, I just signed a contract until 2019 with @FCBayern!

Let's work hard to make this time another glorious chapter in the story of the best club in the world! ❤ #MiaSanMia#Ribéry2019#fr7pic.twitter.com/wTQ6adTEnK

— Franck Ribéry (@FranckRibery) May 7, 2018


בעניין אחר, בורוסיה דורטמונד קרובה לסיכום עם המאמן לוסיאן פאברה, שיסיים את עבודתו בניס הצרפתי. השוורצגלבן רודפים כבר כמה שנים אחרי השווייצרי ולפי הדיווחים בגרמניה החתימה צפויה להיות בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי