ניקו קובאץ' הודה: הגיע לבאיירן מינכן פנדל, היה לנו מזל

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | AFP

מאמן איינטרכט פרנקפורט, שבעונה הבאה יאמן את הקבוצה אותה ניצח כנראה רצה להישאר דיפלומט בסיום הסנסציה בגמר הגביע הגרמני. יופ היינקס שנפרד מקריירת האימון: "השופט התבונן בטלוויזיה והתעלם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 המחליף הוכיח שהבחירה בו הייתה נכונה עוד לפני שנכנס לתפקיד. ניקו קובאץ', שבשנה הבאה יהיה מאמן באיירן מינכן, הרס ליופ היינקס את משחק הפרידה והדהים עם ניצחון 1:3 של פרנקפורט שלו על באיירן מינכן בגמר הגביע הגרמני אתמול (שבת).


טאלב טאווטחה אולי ישב על הספסל של פרנקפורט, אבל היה שותף לזכייה אחרי ששיחק במהלך העונה בחלק ממשחקי הגביע. כעת הוא צריך לבדוק מה יהיה עתידו ואולי עדיף שמגיע מאמן חדש לקבוצה ואדי הוטר ייתן לו צ'אנס מחדש אחרי שקובאץ' זעם עליו העונה כשטען שהוא רוצה לשחק יותר.


"בילד" יצא בכותרת: "פרידה מתסכלת של יופ היינקס מבאיירן". העיתון קבע שהיה מגיע לקבוצה פנדל בזמן פציעות במצב 1:2 לפרנקפורט שהיה משנה את כל המשחק ואז הם ספגו ממתפרצת של פרנקפורט: "היה ברור שקווין פרינס-בואטנג תיקל את חאבי מרטינס". אפילו המאמן המנצח הודה שהגיע ליריביו פנדל: "קווין ניסה להרחיק את הכדור, אבל פגע ברגלו. אני חושב שהיה לנו מזל. זה היה פנדל". העיתון החמיא לקבוצה של טוואטחה: "הם עשו סנסציה מדהימה. באיירן אחרי שזכתה ב-28 אליפויות ו-18 גביעים שכחו מה זה להיות בצד המפסיד".


Pokalsieger ❗️❗️❗️❗️❗️❗️ pic.twitter.com/7QHGM8EdPQ

— Kevin-Prince Boateng (@KPBofficial) May 19, 2018


על הזכייה בגביע אמר קובאץ': "זה סיפור מדהים. הכדורגל מספק סיפורים כאלה מדי פעם. אני שמח עבור המועדון והאוהדים. אני אומנם עוזב למועדון ענק, אבל תבינו שאני עצוב לעזוב את פרנקפורט. ההצלחה שלנו נבעה מכך שלפני כל משחק יש תקשורת מצוינת בין השחקנים. אנחנו משתפים דברים אחד עם השני. כשאתה עובד בשיתוף פעולה עם אחרים זה מצליח ולא רק בכדורגל".


בצד המפסיד, תומאס מולר אמר בסיום: "זה סיפור די ברור. היה מגיע לנו פנדל ולא קיבלנו. בשביל מה יש את טכנולוגיית הוידאו אם לא לכאלה מצבים?". המנג'ר המקצועי של באיירן חסן סלהימידז'יץ' שהתעמת עם קובאץ' איתו יעבוד שנה הבאה אמר : "זה היה פנדל ברור מבחינתי. אין אפילו ספק, אבל מצטער שרבתי עם ניקו. זה היה בלהט הרגע". יופ היינקס הוסיף: "אני לא אוהב לדבר על השופטים כשאנחנו מפסידים, אבל הפעם יש לנו טכנולוגיית וידאו וחבל שלא השתמשו בה כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. השופט פליקס זוויר אומנם התבונן במסך הטלוויזיה, אבל התעלם כנראה ממה שראה. לצערי אם אתה לא מנצל הזדמנויות לכיבוש אתה מפסיד".

2️⃣ goals
1️⃣ Man of the Match award
1️⃣ #DFBPokal

What a night for Ante #Rebic! #FCBSGE#Berlin2018pic.twitter.com/Y6aErXYVxn

— The DFB-Pokal (@DFBPokal_EN) May 19, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי