צפו בתקצירים: 1:3 לבאיירן על פ.ס.ז', 3:3 ענק בין אינטר לזניט

רובן
רובן | Gettyimages

בופון פתח בשער, וואה הצעיר כבש ראשון, הבווארים הפכו משערים של מרטינס, רנאטו סאנצ'ס בכדור חופשי וזירזקי בן ה-17 והעניקו לקובאץ' בכורה מוצלחת על הקווים. שערים מרהיבים במשחק ההפכפך בין הנראזורי לרוסים

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של ברוסיה דורטמונד על מנצ'סטר סיטי במשחק הפתיחה של גביע האלופות (לחצו כאן לצפייה בתקציר), גם המשחק השני הסתיים בניצחון גרמני. באיירן מינכן פגשה את אלופת צרפת פאריס סן ז'רמן שעלתה עם הרכב צעיר במיוחד, ללא כוכביה הגולים שנמצאים כעת בחופשה לאחר משחקי המונדיאל, ורשמה 1:3 הודות למהפך במחצית השנייה ורשמה ניצחון משכנע בבכורה של ניקו קובאץ' על הקווים.

בהרכב מאוד צעיר שהעלה תומאס טוכל, למעט ג'אנלואיג'י בין הקורות בהופעה פושרת נוספת, פגשה פ.ס.ז' את באיירן בהרכב חלק למדי, אבל עם שמות כגון ראפיניה, אריאן רובן, חאבי מרטינס, פרנק ריברי וסנדרו ואגנר. דווקא טימותי וואה, בנו של חלוץ מילאן לשעבר ג'ורג', היה הראשון לכבוש בדקה ה-31 והוריד את הצרפתים ליתרון בהפסקה, אלא שאז המשחק התהפך.

קובאץ' ביצע בהפסקה שינויים והכניס בין השאר את דויד אלאבה וקינגסלי קומאן ובדקה ה-60 הצליחה באיירן לאזן משער של חאבי מרטינס. את השער היפה במשחק קיבלנו בדקה ה-68, מיד לאחר החילוף של השוער האיטלקי ג'יאנלואיג'י בופון על ידי רמי דקאן הצעיר, כאשר רנאטו סאנצ'ס שחזר לאחר עונת השאלה בסוונסי כבש בכדור חופשי מ-30 מטרים והעלה את הבווארים ליתרון. ג'ושוע זירקזי בן ה-17 כבש את השער האחרון במשחק וקבע 1:3 בסיום.

המשחק הבא של באיירן מינכן ייערך בעוד חמישה ימים מול יובנטוס, לאחר מכן גם מצפים לה מפגש מול מנצ'סטר סיטי, בעוד פ.ס.ז' תשחק בשבת הבאה מול ארסנל ולאחר מכן מול אתלטיקו מדריד.


וואה הצעיר כבש ראשון, הבווארים הפכו (AFP)

עוד הערב, בפיזה (איטליה) נפגשו אינטר וזניט סנט פטרסבורג הרוסית במשחק הפכפך שהסתיים ב-3:3 וכלל שערים פשוט אדירים (לחצו כאן לצפייה בתקציר). אינטר עלתה לראשונה ליתרון לאחר פצצה של קנדרבה בדקה ה-16, זניט השוותה בדקה ה-27 משער נפלא של כריסטיאן נבואה בבעיטת יעף וקבע את תוצאת המשחק.

עם פתיחת המחצית השנייה מאורו איקרדי החזיר את האיטלקים ליתרון עם שער בדקה ה-50 לאחר כדור עונשין מ-11 מטרים, אלא שהרוסים השוו בדקה ה-64 ועלו ליתרון בדקה ה-75 משערים נפלאים של מאק והרנאני בהתאמה, שניהם עם כדורים אל בין החיבורים. הרכש החדש של אינטר לאונרדו מרטינס הארגנטינאי הבקיע את השער השלישי בדקה ה-75 והצדדים נפרדו ב-3:3 הפכפך ומהנה למדי. במשחק הכנה נוסף שנערך הערב, נפרדו ויאריאל הספרדית ומארסיי הצרפתית ב-1:1. לחצו כאן לצפייה בתקציר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי