סוכנו של אוזיל: האנס לא מבין בכדורגל, אלא בהעלמת מס

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

ארקוט סוגוט לא נשאר חייב ובחר להגיב לנשיא באירן מינכן, שטען כי מדובר ב"שחקן חרא": "הוא בושה לכדורגל ולעם הגרמני. למה ונגר, מוריניו ולב כן בנו עליו במהלך הקריירה אם הוא כזה גרוע?"

(גודל טקסט)

פרשת מסוט אוזיל לא יורדת מסדר היום. אחרי שהשחקן האשים את גרמניה ביחס גזעני אליו והודיע על פרישה מהנבחרת, אמר עליו נשיא באיירן מינכן, אולי האנס, בין השאר: "הוא חרא של שחקן, שלא משחק טוב כבר מאז המונדיאל ב-2014. בכל פעם שבאיירן שיחקה נגד ארסנל היא ידעה שהחוליה החלשה היא אוזיל", סוכנו של השחקן ארקוט סוגוט לא נשאר חייב והגיב בחריפות: "האנס הוא פשוט בושה לכדורגל הגרמני".

הסוכן אמר: "אוזיל קיבל עליו את הביקורת שהייתה נגדו בקשר ליכולת שלו, אבל האנס הראה עד כמה הוא טיפש עם ההצהרות המוגזמות שלו. אוזיל יצר יותר מצבים במונדיאל 2018 עבור נבחרת גרמניה מאשר כל שחקן אחר. אם אוזיל שחקן כל כך גרוע, מה יש לך מר האנס לומר על יוגי לב שזימן אותו תמיד לנבחרת? או מה יש לך לומר לארסן ונגר או ז'וזה מוריניו שנתנו לו לשחק בריאל מדריד וארסנל כשחקן מרכזי ובנו עליו? אלה שלושה מאמנים בכירים בעולם שהציבו את אוזיל תמיד בתפקיד מרכזי בקבוצות שלהם".

סוגוט ניצל את ההזדמנות להזכיר לכולם שהאנס לא טלית שכולה תכלת וישב בכלא על העלמת מס. "עדיף לא להתווכח איתו על כדורגל כי הוא לא מבין בזה כנראה, אבל אפשר להזכיר שהוא מבין טוב מאוד בהעלמת מס של 28.5 מיליון יורו שהוא לא שילם. הוא בושה לכדורגל הגרמני ולעם הגרמני".

הסוכן הבהיר כי אוזיל כלל לא עסק בכדורגל במכתבים שפרסם. "הבעיה העיקרית שהוא התריע עליה היא העליה של הפאשיזם וההפליה בחברה הגרמנית והניסיון למצוא בן למהגרים כשעזיר לעזאזל בגלל הכישלון במונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי