אלילת המזל איתה: צפו בדורטמונד עולה שלב בדקה ה-120

אקסל ויטסל
אקסל ויטסל | Gettyimages

ויטסל כבש חמש דקות בתוך תוספת הזמן, רויס קבע 1:2 על גרויטר פירת' מליגת המשנה רגע לפני הפנדלים ומנע סנסציה בסיבוב הראשון בגביע. אינגולשטאט של אלמוג כהן הודחה, הרטה ברלין ופרייבורג העפילו גם כן

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב הראשון בגביע הגרמני הסתיימו הערב (ראשון) בדרמה שלא רואים כל יום: בורוסיה דורטמונד התארחה אצל גרויטר פירת' מהבונדסליגה השנייה ועלתה בקושי לשלב הבא. מה זה בקושי, היא נהנתה משער של הרכש אקסל ויטסל חמש דקות בתוך תוספת הזמן כדי לקבוע הארכה, מרקו רויס כבש בדקה ה-120 ומנע מפנדלים ברגע האחרון כשקבע 1:2 סופר-דרמטי שגרם לצער גדול אצל המארחת מליגת המשנה.

פירת' אחרי שני מחזורים בליגה השנייה עם ארבע נקודות, סיימה ב-1:1 מול אינגולשטאט בחוץ במחזור האחרון, בעוד עבור דורטמונד של לוסיאן פאברה היה זה משחק רשמי ראשון לעונה וכמובן בכורה לשווייצרי על הקווים, משחק שספק אם הוא ירצה לזכור ובמזל גדול מבחינתו הסתיים עם הכרטיס לסיבוב השני בגביע. ביום ראשון הבא דורטמונד תארח את לייפציג בפתיחת הבונדסליגה ויכולת כזו בוודאי לא תספיק לה כדי להימנע ממעידה ראשונה.


עוד הערב
: פאדרבורן גברה 1:2 על אינגולשטאט נטולת אלמוג כהן הפצוע, בראונשווייג נכנעה בביתה 2:1 להרטה ברלין ופרייבורג עלתה בתום דו קרב פנדלים אחרי 2:2 ב-120 דקות בחוץ מול אנרג'י קוטבוס.


רויס ו-ויטסל. שני הכוכבים שמנעו סנסציה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי