צפו: 55 דקות לטוואטחה בהפסד פרנקפורט, באיירן ניצחה 0:3

פרנקפורט מול ורדר ברמן
פרנקפורט מול ורדר ברמן | Gettyimages

הישראלי, שפתח בניצחון במחזור הראשון, התחיל על הספסל והוזנק למגרש לאחר שקבוצתו נותרה בעשרה שחקנים, אך ברמן ניצחה 1:2 משער בדקה ה-96. הבווארים הביסו את שטוטגרט בחוץ

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 המאכזב של בורוסיה דורטמונד מול האנובר, המחזור השני בליגה הגרמנית נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים כשבמוקד האלופה באיירן מינכן הביסה 0:3 בחוץ את שטוטגרט ושמרה על מאזן מושלם. טאלב טוואטחה ופרנקפורט ספגו הפסד כואב מול ורדר ברמן בדקה ה-96.


פרנקפורט – ורדר ברמן 2:1
שישה ימים לפני משחקה של נבחרת ישראל מול אלבניה ואחרי שפתח בהרכב בניצחון פרנקפורט במחזור הראשון, טאלב טוואטחה פתח את משחק הבית מול ורדר ברמן על הספסל, אך הוזנק למגרש כבר בדקה ה-35 בעקבות הרחקתו של יטרו ווילמס ורשם דקות משמעותיות באחת הליגות הטובות בעולם שבוע שני ברציפות.


עוד קודם לכן ורדר ברמן עלתה ליתרון משער של יויה אוסאקו בדקה ה-21, אך פרנקפורט לא נשברה וחזרה למשחק בעשרה שחקנים הודות לפנדל מוצלח של סבסטיאן האלר בדקה ה-54. שניות לפני שריקת הסיום, בדקה ה-96, מילוט ראשיצ'ה תירגם את הלחץ של האורחת והבקיע את שער הניצחון הדרמטי עבור שקבע את תוצאת המשחק.


שטוטגרט – באיירן מינכן 3:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

אחרי הניצחון 1:3 על הופנהיים במחזור הפתיחה, באיירן מינכן כבשה שלישייה שנייה העונה והיא עם שש נקודות בתום שני מחזורים. לאון גורצקה, שקיבל את הקרדיט בהרכב כבש בדקה ה-37 והוסיף בישול לרוברט לבנדובסקי (62). תומאס מולר, שבישל את הראשון, התכבד בשער השלישי ממסירה של החלוץ הפולני ולמעשה שלושתם סיימו משחק נהדר עם שער ובישול.



תוצאות נוספות
נירנברג – מיינץ 1:1
הופנהיים – פרייבורג 1:2
אאוגסבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
באייר לברקוזן – וולפסבורג 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי