צפו: טעות של נוייר הובילה לאיבוד נקודות ראשון של באיירן

רנאטו סאנצ'ס
רנאטו סאנצ'ס | Gettyimages

רובן כבש ראשון מול אאוגסבורג במשחק בו קובאץ' העניק מנוחה לכוכבים כמו חאמס ולבנדובסקי, אך טעות קשה של השוער בדקה ה-86 סידרה לגצה 1:1 דרמטי. וגם: שאלקה הפסידה 1:0 בפרייבורג ונותרה עם אפס נקודות. צפו

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הגרמנית נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים ומחר הוא יסתיים כשיתקיימו חמישה מפגשים נוספים, ובמוקד המעידה הראשונה העונה של באיירן מינכן, שסיימה רק ב-1:1 ביתי מול אאוגסבורג לאחר שספגה שער דרמטי בעקבות טעות של השוער מנואל נוייר.

עוד הערב, במשחק המוקדם ורדר ברמן גברה על הרטה ברלין, הנחילה לה הפסד בכורה העונה ועקפה אותה בטבלה, הופנהיים ניצחה 1:3 בהאנובר ושאלקה נכנעה 1:0 גם במשחק החוץ מול פרייבורג ונותרה עם אפס נקודות מ-15 אפשריות.

באיירן מינכן – אאוגסבורג 1:1
כבר בשישי הקרוב תתארח אלופת גרמניה בברלין אצל הרטה, וכתוצאה מכך פתח הערב ניקו קובאץ' בהרכב משני, בין השאר ללא רוברט לבנדובסקי, טיאגו אלקנטרה, דויד אלבה וחאמס רודריגס, אבל עם תומאס מולר ואריאן רובן. כבר נראה שהיה שהוא לא ישלם על כך הודות לשער נהדר של רובן, שבדקה ה-48 עבר את השוער ובעט מקרוב כדור עוצמתי שנראה היה שיספיק כדי להעניק לבווארים שלוש נקודות, אלא שבדקה ה-86 מנואל נוייר יצא לכדור גובה ופספס את הכדור, פליקס גצה המחליף, אחיו של מריו ובעבר שחקן באיירן, עמד על קו השער לאחר ערבובייה ועם החזה קבע שוויון.

צעירים כמו סרג' גנאברי, לאון גורצקה, ורנאטו סאנצ'ס קיבלו קרדיט בהרכב ושלטו במשחק, אך התקשו לייצר מצבי הבקעה, עד שגנאברי בישל לרובן מיד עם פתיחת המחצית השנייה, שער שכאמור לא הספיק לאור טעותו של השוער. המשמעות היא שבאיירן מינכן גם היא כבר לא מושלמת, עדיין במקום הראשון עם שתי נקודות יתרון על ברמן ושלוש מהרטה אותה תפגוש בשישי. דורטמונד תוכל בהמשך המחזור לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד. אאוגסבורג לעומתה עם חמש נקודות, קטעה רצף של שני הפסדים.


אריאן רובן. הבווארים חשבו שהביצוע הנהדר שלו יספיק לניצחון (AFP)

ורדר ברמן – הרטה ברלין 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

בתום קרב הצמרת בין שתיים מארבע הקבוצות היחידות שעדיין לא נוצחו העונה, ברמן יצאה עם ידה על העליונה. מרטין הרניק (11), מילוש וייקוביץ' (45) ופנדל מוצלח של מקס קרוזה (66) סידרו לה שלוש נקודות יקרות. ג'אביירו דילרוסון רק צימק עבורה המפסידה (53).

בעקבות הניצחון, ברמן טיפסה באופן זמני למקום השני בטבלה על חשבון הרטה כשבמאזנה 11 נקודות מתוך 15, בעוד הקבוצה מהבירה נותרה עם עשר נקודות וירדה זמנית למקום השלישי. כבר בסוף השבוע הקרוב הרטה תארח את באיירן מינכן וברמן תצא למשחק חוץ מול שטוטגרט.


ברמן חוגגת את היותה הראשונה העונה שהכניעה את הרטה (Gettyimages)

פרייבורג – שאלקה 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי חמישה מחזורים, לכחולים מגלזנקירשן עדיין אפס נקודות במאזנם. בליגת האלופות הם אולי סיימו ב-1:1 ביתי מול פורטו, אבל אחרי ה-2:0 לבאיירן בשבת הם נכנעו גם לפרייבורג, שמצדה רושמת את ניצחונה שני העונה – השני ברציפות אחרי 1:3 בוולפסבורג בשבת. פלוריאן נידרלכנר בדקה ה-52 כבש את השער היחיד במשחק, בזכותו לפרייבורג כעת 7 נקודות בעוד שאלקה היחידה שטרם צברה נקודה.

האנובר – הופנהיים 3:1
ניצחון שני העונה להופנהיים, שעד הערב צברה ארבע נקודות בלבד, ובכך נשארת האנובר עם שתי נקודות במאזנה אחרי שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-20 משערו של ג'ושוע ברנט, המגן הצ'כי פאבל קדראבק הכפיל את היתרון בדקה ה-49 ופנדל של ניקלאס פולקרוג צימק בדקה ה-55, אלא שבתוספת הזמן קבע אישאק בלפודיל האלג'יראי את תוצאת המשחק, 1:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי