צפו בתקציר: באיירן מינכן הובסה 3:0 על ידי מנשנגלדבאך

חאמס
חאמס | Gettyimages

הבווארים הושפלו בביתם על ידי הסייחים משערים של פלאה (10), שטינדל (16) והרמן המחליף (88) שהנחילו לקובאץ' וחניכיו הפסד ליגה שני ברציפות, משחק רביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות ופער ארבע נקודות מהפסגה

(גודל טקסט)

קשה להאמין לשורות אלו, אבל באיירן מינכן במשבר. הבווארים הושפלו הערב (שבת) בביתם כשהובסו 3:0 על ידי מנשגלדבדאך, שעקפה אותם בטבלה ועלתה למקום הרביעי על חשבונם. האלופה בששת השנים האחרונות לא נראתה במיטבה במהלך כל המשחק, רשמה הפסד שני ברציפות ונמצאת כעת במקום החמישי בטבלה, מרחק ארבע נקודות מדורטמונד המוליכה שרשמה ניצחון סופר דרמטי 3:4 על אאוסבורג.

הבווארים, שהגיעו להתמודדות אחרי ההפסד 2:0 להרטה ברלין ועם שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, פתחו את המשחק בהססנות. האורחים ראו שהשד אינו נורא כל כך ועלו ליתרון כבר בדקה העשירית משער של אלאסן פלאה שבעט כדור מדויק לפינה השמאלית של נוייר מסף הרחבה. לא חלפו שש דקות ועשרות אלפי האוהדים באליאנץ ארינה השתתקו שנית כשלארס שטינדל הסתובב נהדר והכפיל את היתרון.

שתי דקות לסיום, וההפסד הפך לתבוסה שלא ראינו כבר כמה שנים טובות במינכן. פטריק הרמן המחליף השתלט יפה על כדור גובה ובעט פנימה. גם התלונות של שחקני באיירן על נבדל והחלטת השופט לצפות -VAR לא השפיעו על התוצאה. האורחת רושמת לזכותה ניצחון סנסציוני וחולפת על פני באיירן במקום הרביעי, האלופה מצדה תנסה לחזור לנצח במחזור הבא כשתתארח אצל וולפסבורג.


שחקני מנשנגלדבאך חוגגים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי