יוביץ' רשם היסטוריה: "יום מרגש עבורי, אנחנו בדרך הנכונה"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

בגרמניה מתמוגגים מההצגה של חלוץ פרנקפורט שהפך בגיל 20 ו-300 ימים לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הבונדסליגה שכובש חמישייה ולסרבי היחיד שכבש מעל שתי שערים במשחק בליגה. השחקן הצטנע: "לא האמנתי שאכבוש ככה"

(גודל טקסט)
ספק אם ניקו קובאץ', מאמן באיירן מינכן, היה מאמין לו הייתם מספרים לו שקבוצתו הקודמת, פרנקפורט, תהייה עם אותו מספר נקודות (ומשחק עודף) כמו קבוצתו הנוכחית באיירן מינכן, שרושמת פתיחת עונה רעה במיוחד.


אמש (שישי), קבוצתו לשעבר פירקה 1:7 את פורטונה דיסלדורף בהצגת יחיד של חלוץ הקבוצה לוקה יוביץ' בן ה-20 שהפגיז חמישייה והפך לשחקן הצעיר ביותר בכל הזמנים שכובש חמישה שערים בבונדסליגה (גיל 20 ו-300 יום) והוא מדורג כעת כמלך השערים של הליגה עם שבעה כיבושים ערב משחקי המחזור השמיני שיתקיימו היום. הוא גם הוסיף צמד בליגה האירופית העונה. טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל של קבוצתו במשחק.


יוביץ' נכנס להיסטוריה של פרנקפורט כשחקן הראשון שכבש חמישה שערים במשחק אחד עבור הקבוצה והוא השחקן הסרבי הראשון בהיסטוריה שכובש מעל שלושה שערים במשחק אחד בבונדסליגה.


Introducing… the youngest player to score five times in a game in @Bundesliga_EN history! Take a bow, Luka #Jovic! #SGE#SGEF95 | 7-1 pic.twitter.com/pR3obuWnTt

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) 19 באוקטובר 2018


יוביץ', שרשם עד כה שתי הופעות בנבחרת סרביה, משחק בקבוצה כמושאל מבנפיקה כבר עונה שנייה. אם ימשיך בקצב הזה, יהפוך בוודאי לסחורה חמה בשוק החלוצים העולמי. לפרנקפורט יש אופציה לרכוש אותו בקיץ ב-12.5 מיליון יורו בלבד במה שיכולה להיות עסקה נהדרת עבור העיטים. החלוץ כבש במחשת משחקי הליגה האחרונים אחרי שפתח את העונה על הספסל.


3 – Luka #Jovic is the first Serbian player to score a hat-trick in the #Bundesliga. Hat-trick. #SGEF95@eintracht_engpic.twitter.com/GYYVVVb7lx

— OptaFranz (@OptaFranz) 19 באוקטובר 2018


יוביץ' עצמו אמר בסיום: "זה יום מרגש עבורי. לא האמנתי שאני יכול להבקיע כל כך הרבה שערים במשחק אחד, אבל זה לא חשוב כמה הבקעתי אלא הניצחון הגדול ושלוש נקודות. אנחנו בדרך הנכונה".


מאמן פרנקפורט אדי הוטר, נשאר בהלם כשראה את הקונצרט של יוביץ'. בכלי התקשורת בגרמניה כתבו הבוקר כי זה הזכיר במשהו את ההלם על פניו של פפ גווארדיולה כשראה את לבנדובסקי כובש חמישה שערים לפני שלוש שנים ב-1:5 על וולפסבורג. גם השערים שכבש יוביץ' היו מרהיבים ביופיים, כשהשער הראשון שלו מהאוויר היה מדהים. "השערים הוכיחו עד כמה השחקן הזה מוכשר", נכתב בגרמניה. בשנה שעברה, ניקו קובאץ' מאמנו לשעבר השווה אותו לדאבור שוקר הקרואטי, מלך שערי מונדיאל 1998. יוביץ' היה חלק מהקבוצה שזכתה בגביע הגרמני בעונה שעברה, אך לא שותף בגמר וישב על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי