צפו בתקציר: רויס כבש בדקה ה-120, 2:3 מטורף לדורטמונד על אוניון ברלין

מרקו רויס
מרקו רויס | Gettyimages

גביע גרמני: הקשר הוותיק עלה מהספסל ודייק מהנקודה הלבנה רגע לפני שהמשחק מול הקבוצה מליגת המשנה הלך לדו קרב פנדלים. גם ורדר ברמן עלתה, שאלקה ונירנברג ניצחו בפנדלים, לברקוזן שחטה את גלדבאך

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן עלתה בקושי רב לסיבוב השלישי בגביע הגרמני, גם בורוסיה דורטמונד התקשתה, אבל השלימה הערב (רביעי) את המשימה כשגברה בביתה על אוניון ברלין 2:3 בתום דרמה ענקית משער של מרקו רויס בדקה ה-120.


השלישית בטבלת הליגה השנייה בגרמניה קיוותה לחולל הפתעה והיוותה יריבה שקולה, אך הצהובים שחורים הצליחו להימנע ממבוכה לעיני הקהל הביתי והצליחו להשלים את המלאכה גם בהרכב משני. פולישיץ' המוכשר דחק מקרוב (40) וקבע את תוצאת המחצית.


ברלין, שראתה שהשד לא כל כך נורא במחצית הראשונה, עלתה לחצי השני בטירוף ובאה על שכרה בדקה ה-63 עם שער של סבסטיאן פולטר שהדהים את יושבי הזיגנאל אידונה פארק, אבל בדקה ה-73 היה זה מקסימיליאן פיליפ ששלח פצצה לרשת הגבוהה מזווית קשה וברגע של כישרון העלה ל-1:2.



סידר כרטיס לשלב הבא. מרקו רויס (Gettyimages)


נגמר? ממש לא. פולטר השלים צמד מדהים בדקה ה-88 ושלח את המשחק להארכה. רגע לפני שהקבוצות נכנסו לדו קרב פנדלים, מרקו רויס המחליף כבש מהנקודה הלבנה (120) וסידר לדורטמונד את הכרטיס לשלב הבא בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות.



#BVBFCU 3️⃣-2️⃣ pic.twitter.com/ZM7L5VOo9h

— Borussia Dortmund (@BVB) October 31, 2018


תוצאות נוספות

וייכה פלנסבורג – ורדר ברמן 5:1
קלן – שאלקה 1:1 (6:5 בפנדלים). לחצו כאן וצפו בתקציר

האנזה רוסטוק – נירנברג 2:2 (4:2 בפנדלים)

מנשנגלדבאך – לברקוזן 5:0

הולסטיין קיל – פרייבורג 1:2

לייפציג – הופנהיים 0:2

ארמיניה בילפלד – דואיסבורג 3:0

 

גביע הליגה הצרפתי

ניס – אוקזר 2:3

דיז'ון – קון 1:3

גנגאן – אנז'ר 0:0

לה האבר – טרואה 2:0

ריימס – אורלאן 1:1

מץ – אמיין 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי