צפו: פרנקפורט הביסה את שטוטגרט. פ.ס.ז' מושלמת

שחקני פרנקפורט
שחקני פרנקפורט | Gettyimages

טאלב טוואטחה ישב על הספסל וצפה בחבריו מביסים את נועלת הטבלה 0:3 ומטפסים באופן זמני למקום השלישי בבונדסליגה. סבסטיאן האלר (11), אנטה רביץ' ונקולאי מולר (89) כבשו. אלופת צרפת שברה שיא בן 58 שנים

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך במשחק שבו אירחה נועלת הטבלה שטוטגרט את איינטרכט פרנקפורט שניצחה 0:3 וזינקה לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה.


סבסטיאן האלר הצרפתי העלה את פרנקפורט ל-0:1 כבר בדקה ה-11, אנטה רביץ' הקרואטי כבש את השני בדקה ה-32 מבישול של הסרבי לוקה יוביץ'. בדקה ה-89 השלימה האורחת ניצחון חוץ גדול עם שער נגיחה של ניקולאי מולר מחמישה מטרים.


טאלב טוואטחה ישב על ספסל האורחים לכל אורך 90 הדקות. לפרנקפורט 17 נקודות, אחרי בורוסיה דורטמונד המוליכה שלה 21 נקודות ובאיירן מינכן השנייה, עם 19. שטוטגרט במקום ה-18 והאחרון עם חמש נקודות בלבד מ-30 אפשריות.


בצרפת, המוליכה פאריס סן ז'רמן גברה על השנייה בטבלה ליל 1:2 ושמרה על מאזן מושלם בתום 12 מחזורים. קיליאן אמבפה כבש את הראשון (70) והוסיף בישול לניימאר (84), ניקולאס פפה רק צימק מהנקודה הלבנה (93) והפער בין הקבוצות צמח ל-11 נקודות ואפשר לומר כבר עכשיו – בתחילת חודש נובמבר – שסיפור האליפות גמור.


הניצחון ה-12 של פ.ס.ז' קבע שיא חדש ב-5 הליגות הבכירות באירופה כשהשיא הקודם היה שייך לטוטנהאם שניצחה 11 משחקי ליגה רצופים אי שם לפני 58 שנים. באמצע השבוע אלופת צרפת תצא למשחק חוץ חשוב באיטליה מול נאפולי בליגת האלופות ובמחזור הקרוב בליגה היא תתארח אצל מונאקו המאכזבת של תיירי הנרי.

 
 

C'est terminé au Parc des Princes ! Le @PSG_inside s'impose 2 buts à 1 avec des réalisations de @KMbappe et @neymarjr#PSGLOSC

#ICICESTPARISpic.twitter.com/xwdfNOI7mm

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) November 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי