צמד לפולאנד ב- 0:2 של לברקוזן על שטוטגרט האחרונה

מריו גומז
מריו גומז | Gettyimages

אחרי התבוסות להופנהיים ולייפציג, חניכיו של הייקו הרליך רשמו ניצחון על נועלת הטבלה שהקפיץ אותם למקום ה-15 במשחק הפותח של המחזור ה-12 בבונדסליגה, האורחת ממשיכה לשקוע

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית יצא הערב (שישי) לדרך, כהמשחק שפותח אותו הוא קרב התחתית הלוהט בין לברקוזן לשטוטגרט. המארחים, שסיימו את העונה שעברה במקום החמישי, חווים עונה רעה במיוחד והגיעו להתמודדות אחרי שני תבוסות ליגה, 4:1 להופנהיים ו-3:0 ללייפציג.

המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של לברקוזן במשחק, אך ללא שערים בין שתי ההגנות הגרועות בליגה. קאי האברץ היה הבולט בשורות האורחים וסיפק שתי איומים למסגרת שנהדפו על ידי צילר. בחצי השני, שוב היה האברץ במרכז העניינים עם הרמה מדוייקת מצד שמאל לראשו של קווין פולאנד בדקה ה-76, שבנגיחה לפינה הקרובה כבש, חיפה על החמצה גדולה קודם לכן והכריע את ההתמודדות. כעבור שבע דקות, השתחררה לפולאנד הנצרה כשקיבל כדור רוחב מהאלריו מצד ימין על סף הרחבה, השתלט ובעט חזק כדור שהכניע את צילר בשנית.

לסיכום, לברקוזן שחווה עונה קשה יכולה לנשום מעט לרווחה עם ניצחון שמקפיץ אותה למקום העשירי. שטוטגרט מצידה, רושמת את הפסדה השמיני העונה ב-12 משחקים והיא ממשיכה לנעול את הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי