דיווח ב"בילד": ארסן ונגר מועמד מוביל לאימון באיירן מינכן

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

הבווארים, ששקועים במקום החמישי ורחוקים 9 נקודות מהמוליכה דורטמונד, חושבים על המחליף של ניקו קובאץ' שאיבד את חדר ההלבשה ועשוי לסיים את דרכו כבר מחר אם לא ינצח את בנפיקה ליסבון בליגת האלופות

(גודל טקסט)

אחרי איבוד הנקודות הדרמטי מול פורטונה דיסלדורף, נשיא באיירן מינכן אולי הנס אמר שהמאמן ניקו קובאץ יעמוד על הקווים גם מחר (שלישי) נגד בנפיקה ליסבון בליגת האלופות. בגרמניה פירשו את הדברים והסביר שלקרואטי נותר משחק אחד להציל את עורו וכל תוצאה פרט לניצחון תוביל לפיטוריו.

בתקשורת הגרמנית טוענים שקובאץ' איבד מזמן את חדר ההלבשה וגם הנשיא שתמך בו בעבר "עד המוות" הרים ידיים והתייאש מהמצב העגום של הבווארים. העיתון הנחשב "בילד" פרסם הבוקר שארסן ונגר הוא המועמד המוביל להגיע לאלופת גרמניה על חשבונו של הקרואטי המאכזב.

באיירן לא חוששת ממינוי מאמנים מבוגרים אחרי שיופ היינקס זכה איתה באליפות שנה אשתקד בגיל 72 והיא מחפשת מאמן עם שם גדול שהשחקנים יעריכו לאחר שקובאץ' לא הצליח לשלוט באגו הרב שקיים בחדר ההלבשה. הבווארים סומכים על הכישורים של ונגר בן ה-69 בחדר ההלבשה. בנוסף לניסיון שיש לו עם כוכבי על, המנג'ר שהתגורר בצרפת סמוך לגבול הגרמני גם  דובר גרמנית שוטפת כך שלא תהיה בעיה של תקשורת בינו לשחקנים.


על זמן שאול. ניקו קובאץ' (AFP)

האלופה מפגרת בתשע נקודות אחרי דורטמונד המוליכה ומדורגת רק במקום החמישי עם הפרש שערים +6,  כך שגם אם קובאץ' ינצח באלופות עדיין מעמדו יישאר רופף והוא ככל הנראה על זמן שאול. סביר להניח שוונגר יוכל להסתדר עם אריאן רובן ופרנק ריברי הצרפתי (0 שערים העונה ובישול אחד) שאמורים לתת לו כבוד הרבה יותר גדול לעומת קובאץ' אותו השניים לא ספרו.

בנוסף, בגרמניה נטען שהסיבה לכך שקובאץ' טרם פוטר היא שראשי המועדון לא נתנו לו לצרף את השחקנים שרצה והסגל הלא מאוזן למעשה לא נבנה על ידו. יחד עם זאת הם מודעים לכך שהאוהדים לא מתעניינים באשמים ודורשים תוצאות מידיות.


דובר גרמנית שוטפת. ארסן ונגר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי