צפו: 1:1 בין נירנברג ללברקוזן. באיטליה, 1:2 דרמטי לנאפולי אצל אטאלנטה

נירנברג נגד לברקוזן
נירנברג נגד לברקוזן | Gettyimages

אחרי שדורטמונד ברחה לליגה, הקבוצות נפרדו בתיקו שלא תרם לאף אחת מהן במאבקי התחתית. קאי האברץ כבש ראשון, ג'ורג' מרגרייטה איזן (57). בארץ המגף, שער מאוחר של מיליק (85) הוריד את הפער מיובה ל-8

(גודל טקסט)
אחרי שבורוסיה דורטמונד הגדילה את הפער בפסגת הטבלה לשבע נקודות, המחזור ה-13 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם 1:1 בקרב התחתית בין נירנברג לבאייר לברקוזן. קאי האברץ העלה את האורחת ל-0:1 עם שער בדקה ה-30, אך המארחת לא הרימה ידיים וחזרה למשחק הודות לג'ורג' מרגרייטה שאיזן ל-1:1 כעבור 57 דקות.



בעקבות התוצאה נירנברג העלתה את מאזנה ל-11 נקודות, אבל היא נותרה במקום ה-16 שמובילה בסיום העונה למבחנים נגד הירידה עם 11 נקודות בלבד כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבינה שטוטגרט שמדורגת מקום אחד מעליה. מנגד, לברקוזן טיפסה למקום ה-11 עם 15 נקודות.


באיטליה, אחרי 0:0 מאכזב מול קייבו בשבע שעבר, נאפולי ניצלה את המעידה של אינטר השלישית ופתחה ממנה פער של שלוש נקודות לאחר שניצחה בשיניים ונעלה את המחזור ה-14 עם 1:2 דרמטי בחוץ מול אטאלנטה.


הפתיחה הייתה מעודדת עבור האורחת, לאחר שכבר בדקה ה-2 פביאן רויאס ניצל מסירה טובה של לורנצו איניסייניה וכבש מקרוב. בדקה ה-56 המארחת חזרה למשחק עם דחיקה מוצלחת של דובאן סאפטה, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לארקדיוש מיליק הפולני שמצא את הרשת בדקה ה-85 והוריד את הפער מיובנטוס המוליכה לשמונה נקודות. 



בספרד, לבאנטה מחצה את אתלטיק בילבאו 0:3 משערים של צ'מה (50), חוסה קמפנייה (59) ורוז'ר מרטי (69) במשחק שנעל את המחזור ה-14. פרו נולאסואיין הותיר את הבאסקים ב-10 שחקנים (74).


  

⏱8️⃣6️⃣
G⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️L❗️❗️❗️
Super @arekmilik9!!!
⚽️ #AtalantaNapoli 1-2
@SerieA
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/S1HQIKC75A

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) December 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי