צפו: באיירן: התפוצצה, אבל דורטמונד ניצחה והפער צמח

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Gettyimages

הבווארים מחצו את האנובר 0:4 ורשמו ניצחון שלישי ברציפות, אך המוליכה ניצלה מעידה של גלדבאך, ניצחה בפעם השישית ברציפות וברחה לתשע הפרש אחרי 1:2 על ברמן משערים של אלקאסר ורויס הלוהטים

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:2 של וולפסבורג בחוץ נגד נירנברג, המחזור ה-15 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים. במוקד, באיירן מינכן מחצה בקלות את האנובר, חיברה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונצמדה למנשנגלדבאך במקום השני בטבלה. במשחק המאוחר הייתה זו בורוסיה דורטמונד, המוליכה, שניצחה בפעם השישית ברציפות, 1:2 על ורדר ברמן והגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות.


האנובר – באיירן מינכן 4:0
אחרי ה-3:3 באמצע השבוע אצל אייאקס בליגת האלופות, הבווארים חיברו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הציגו יכולת משכנעת והפעילו קצת לחוץ על בורוסיה דורטמונד המוליכה. כבר בדקה השנייה ג'ושוע קימיך, המגן הימני, שלח וולה מ-16 מטר לפינה השמאלית. דויד אלאבה, המגן השמאלי, הוכיח שגם הוא מסוגל והכפיל עם פצצה לרשת העליונה מ-17 מטרים (30), 0:2 בהפסקה. סרג' גנאברי נעץ את השלישי (53) ורוברט לבנדובסקי חתם (62) עם העשירי שלו העונה.


הופנהיים – מנשנגלדבאך 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
גלדבאך רצתה לצמק זמנית את הפער מדורטמונד לארבע נקודות בלבד, אך לא הצליחה לנצח את הופנהיים בחוץ וכעת באיירן נושפת בעורפה כאשר שתיהן עם 30 נקודות, אבל הבווארים מחזיקים במאזן שערים פחות טוב ולכן ניצבים במקום השלישי.


@paco93alcacer#BVBSVW 2-1 pic.twitter.com/U0vTfJ6OIR

— Borussia Dortmund (@BVB) December 15, 2018


בורוסיה דורטמונד – ורדר ברמן 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

מוליכת הבונדסליגה ניצלה את המעידה של גלדבאך ופתחה פער של תשע נקודות ממנה ומבאיירן מינכן שמדורגות במקום השני והשלישי בהתאמה. דורטמונד רשמה ניצחון שישי ברציפות ונכון לרגע זה, אחרי 12 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, היא נראית פשוט בלתי ניתנת לעצירה. פאקו אלקאסר עלה בהרכב, מצא את הרשת בדקה ה-21 ועלה לבדו לראש פסגת הכובשים של הבונדסליגה עם 11 גולים. מרקו רויס, שחווה בעצמו עונה מופלאה, הכפיל (28) עם העשירי שלו בליגה ומקס קרוזה רק צימק (35). 



תוצאות נוספות
שטוטגרט – הרטה ברלין 1:2
אאוגסבורג – שאלקה 1:1
פורטונה דיסלדורף – פרייבורג 0:2



חזרה למסלול. באיירן מינכן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי