צפו בתקציר: ריברי זרק שני מגנים וכבש, באיירן חזרה לתמונת האליפות

פרנק ריברי
פרנק ריברי | Gettyimages

הצרפתי סידר 0:1 יקר על לייפציג בדקה ה-83 והבווארים ניצלו את הפסד הבכורה של דורטמונד והורידו את הפער ל-6 נקודות. שאלקה נוצחה 2:1 בבית נגד לברקוזן והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל למבחנים

(גודל טקסט)
אחרי הפסד הבכורה של בורוסיה דורטמונד, המחזור ה-16 בבונדסליגה הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם חמישה מפגשים. לברקוזן ניצחה 1:2 בחוץ את שאלקה ובמשחק המרכזי באיירן מינכן ניצחה את לייפציג משער מאוחר של פרנק ריברי המחליף והורידה את הפער מהמוליכה לשש נקודות.



באיירן מינכן – לייפציג 0:1

אחרי שהביסה במחזור שעבר את האנובר, באיירן מינכן ניצחה בפעם הרביעית ברציפות והורידה את הפער מדורטמונד המוליכה לשש נקודות. זה לא היה מרשים, אך שער נהדר של פרנק ריברי המחליף שהטעה שני מגנים (83) סידר לבווארים שלוש נקודות חשובות ומקום שני בטבלה בצוותא עם בורוסיה מנשנגלדבאך.


עמוק בתוך תוספת הזמן אילסנקר מלייפציג ביצע עבירה גסה על טיאגו אלקנטרה וספג את הכרטיס האדום. רנאטו סאנצ'ס המחליף לא אהב את העבירה הקשה על חברו לקבוצה, דחף את אילסנקר בפראות והורחק גם הוא. ביום שבת הקרוב האלופה, ללא הפורטוגלי, תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל פרנקפורט ותנסה לנצל את העובדה שדורטמונד המוליכה תפגוש את גלדבאך השנייה.

 

Aus. Ende. Schluss.
Die 3⃣ Punkte bleiben in München! #FCBRBL#FCBayern#MiaSanMiapic.twitter.com/yn1PwMptdV

— FC Bayern München (@FCBayern) December 19, 2018

 
 

שאלקה – לברקוזן 2:1
אלכסנדר דרגוביץ' כבש ראשון (26), לוקאס אלאריו הכפיל (36) וחאג'י רייט הצליח רק לצמק (45). לברקוזן אמנם לא הרשימה, אך שבה למסלול הניצחונות ופתחה פער של שבע נקודות משטוגרט, שניצבת במקום שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה. שאלקה, מנגד, רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא עם נקודה אחת יותר משטוטגרט וארבע בלבד מעל המקום הקו האדום.



 לוקאס אלאריו חוגג (Gettyimages)


תוצאות נוספות

מיינץ – פרנקפורט 2:2

פרייבורג – האנובר 1:1

ורדר ברמן – הופנהיים 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי