צפו: פלאה כבש לגלדבאך, הפסד בכורה לבוס, ניצחון לדורטמונד

פטר בוס
פטר בוס | Gettyimages

אקס מכבי תל אביב חזר לעמוד על הקווים בבונדסליגה, אך שער של החלוץ הצרפתי בדקה ה-37 הרס לו את התוכניות עם הפסד במשחקו הראשון של ההולנדי על הקווים. המוליכה ברחה אחרי 0:1 בלייפציג

(גודל טקסט)
אחרי ה-1:3 של באיירן מינכן על הופנהיים, המחזור ה-18 בליגה הגרמנית שחוזרת מהפגרה נמשך היום (שבת) כשבמוקד פטר בוס הפסיד בבכורה שלו כמאמן באייר לברקוזן, 1:0 ביתי לבורוסיה מנשנגלדבאך. המוליכה, בורוסיה דורטמונד, ניצחה 0:1 בחוץ, תוך שהנחילה ללייפציג הפסד בית ראשון העונה.


באייר לברקוזן – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
פטר בוס חזר לעמוד על הקווים בבונדסליגה לראשונה מאז פוטר מבורוסיה דורטמונד בדצמבר 2017, אך לא הצליח לרשום ניצחון בבכורה שלו כמאמן לברקוזן, שחזרה להפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה.


שער מזווית קשה של אלאסן פלאה בדקה ה-37 אחרי בישול של יונאס הופמן הספיק כדי להחזיר את גלדבאך למסלול הניצחונות אחרי ההפסד למלוליכה בורוסיה דורטמונד במחזור הקודם וקבוצתו של דיטר הקינג נשארה שלישית בטבלה עם 36 נקודות, שלוש פחות מבאיירן מינכן שבמקום השני.


לייפציג – בורוסיה דורטמונד 1:0
מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ קשה מאוד אצל הרביעית לייפציג, שלא הפסידה עד הערב בבית וניצחה בשבעה מתשעת המשחקים שלה ברד בול ארנה. אבל הערב דורטמונד הייתה גדולה עליה וחזרה הביתה עם מלוא שלוש הנקודות. אקסל ויטסל כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-19. דורטמונד שבה והגדילה את הפער מבאיירן מינכן שבמקום השני לשש נקודות.


אקסל ויטסל חוגג. עוד שער לשחקן הפורה (AFP)
אקסל ויטסל חוגג. עוד שער לשחקן הפורה (AFP)


תוצאות נוספות

איינטרכט פרנקפורט – פרייבורג 1:3


אאוגסבורג – פורטונה דיסלדורף 2:1


האנובר – ורדר ברמן 1:0


שטוטגרט – מיינץ 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי