קובאץ': "אם לא נספוג כל פעם שניים שלושה שערים ננצח יותר בקלות"

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

באיירן מינכן אמנם עלתה לרבע גמר הגביע הגרמני אחרי אחרי 2:3 מול הרטה ברלין, אבל המאמן זעם על הטעויות המביכות בהגנה ובתקשורת כבר חוששים מצמד המפגשים מול ליברפול באלופות

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)
באיירן מינכן אומנם לא הודחה מהגביע הגרמני אתמול (רביעי) כמו דורטמונד נגדה היא נלחמת על האליפות, אבל גם היא לא ליקקה דבש ונזקקה להארכה כדי לנצח 2:3 את הרטה ברלין באיצטדיון האולימפי. ניקו קובאץ' ביקש משחקניו להוריד את קצב הטעויות של הקבוצה וכינה את הטעויות "מביכות". העיתון "בילד" כתב: "היכולת של באיירן מדאיגה בכל הקשור לליגה ולמפגש הראשון עם ליברפול ב-19 בפברואר. באיירן ספגה בכל משחק מאז פתיחת 2019 ולא שיכנעה כמו בהפסד נגד לברקוזן 3:1. 


קובאץ' התכוון בעיקר לטעות של הבלם, מאטס הומלס, שלא נמצא העונה ביכולת טובה במיוחד. השער הראשון של הרטה ברלין מרגלי מקסימיליאן מיטלסטאדט נכבש אחרי שבאיירן לא הצליחה להשתלט על מסירה ארוכה ששוגרה לעבר הרחבה שלה. אחרי שסרג' גנאברי כבש צמד לבאיירן ניצל דויד סלקה טעות של הומלס שניסה למסור לאחור לשוער סוון אולריך להשוות וכפה הארכה בה קינגסלי קומן הרגיע את אוהדי באיירן עם שער ניצחון.


המאמן אמר לרשת ARD: "אם לא נספוג כל פעם שניים או שלושה שערים בגלל טעויות מביכות – ננצח יותר בקלות ונתאמץ פחות". הומלס לא ממש הסכים איתו: "טעויות יכולות לקרות ואנחנו יכולים לעזור אחד לשני אם נהיה יותר מחויבים זה לזה". גנאברי שכבש צמד אמר: "השמחה על העלייה לרבע הגמר מכסה על טעויות פה ושם. אנחנו גאים שעלינו וזה היה ניצחון של כח האמונה".


דויד אלאבה צייץ: "עוד שני משחקים ואנחנו רוצים לחזור לברלין לגמר".


Through to the next round! Two more games to go as we want to be back here in May @dfb_pokal@FCBayern#da27pic.twitter.com/XwjMXNeDRx

— David Alaba (@David_Alaba) 6 בפברואר 2019



אחת הבעיות של באיירן היא השוער מנואל נוייר שנפצע בבוהן. הוא היה עם הקבוצה בברלין אתמול, אבל לא נכלל בסגל. המנהל הספורטיבי חסן סליחמידז'יץ' אמר: "אנחנו בוחנים את מצבו מיום וליום ולא יכול לפרט יותר בנושא". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי