צפו: משחק 10 ברציפות ללא ניצחון לשטוטגרט, שאיבדה יתרון אצל ברמן

שחקני ורדר ברמן חוגגים
שחקני ורדר ברמן חוגגים | Gettyimages

סטיבן צובר הימם את הקהל המקומי כעבור דקה, אבל דייבי קלאסן איזן בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע 1:1 בסיום. מחר: באיירן מינכן תנסה להיצמד לבורוסיה דורטמונד במשחק חוץ קשה נגד מנשנגלדבאך

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדלסיגה נפתח הערב (שישי) עם משחק אחד בו נפרדו ורדר ברמן ושטוגרט בחלוקת נקודות עם תיקו 1:1. מחר תתארח באיירן מינכן השנייה אצל בורוסיה מנשנגלדבאך השלשית והיא תנסה לנצל את העובדה שבורוסיה דורטמונד תשחק רק ביום ראשון על מנת להדביק את הפער בפסגת הטבלה כאשר לשתיהן במקרה כזה יהיו 51 נקודות.

סטיבן צובר השווייצרי שהגיע בינואר מהופנהיים הימם את הקהל המקומי כשהעלה את שטוטגרט ליתרון מדהים דקה מהפתיחה, אבל דייבי קלאסן ההולנדי איזן בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה עם הרביעי שלו העונה וקבע 1:1 בסיום.

שטוטגרט, שלא ניצחה כבר עשרה משחקים רצופים בכל המסגרות, נותרה במקום ה-16 שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה כאשר במאזנה 16 נקודות, שתיים יותר מהאנובר שמתחת לקו האדום ושתיים פחות מאאוגסבורג שנמצאת במקום שמוביל לחוף מבטחים. ברמן, לעומת זאת, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בבונדסליגה וטיפסה זמנית למקום התשיעי עם 32 נקודות.


שחקני שטוטגרט חוגגים את שער המהיר שלא הספיק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי