צפו בתקציר: ניצחון 0:1 דחוק לבאיירן מינכן על הרטה ברלין

באיירן מינכן חגיגה
באיירן מינכן חגיגה | Gettyimages

הבווארים השתוו לדורטמונד באופן זמני, פרייבורג דרסה את אוגסבורג 1:5, וולפסבורג הביסה את גלדבאך, שאלקה הובכה במיינץ

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בליגה הגרמנית נמשך הערב, לאחר שאמש (שישי) ורדר ברמן ושטוטגרט סיימו בתיקו 1:1. במשחק המרכזי, באיירן מינכן פגשה את הרטה ברלין לאחר התיקו 0:0 נגד אנפילד באמצע שבוע, בידיעה שניצחון ישווה את מספר הנקודות שלה למספר הנקודות של דורטמונד, לפחות באופן זמני. באיירן לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים, כשבפעם האחרונה שפגשה את הרטה ברלין השתיים נפרדו ב-2:3 משוגע לבווארים בגביע הגרמני.


באיירן מינכן – הרטה ברלין 0:1
ניקו קובאץ' החזיר את פרנק ריברי ולאון גורצקה להרכב של אלופת גרמניה על חשבונם של טיאגו וקומאן, אך השניים לא הרשימו. בדקה ה-48 גורצקה פינה את מקומו לאלקנטרה, בדקה ה-58 קומאן החליף את ריברי, ואז הגיע השינוי. כדור קרן של חמאס רודריגז בדקה ה-62 נחת ישר לראש של חאבי מרטינס, שהעלה את באיירן ליתרון 0:1 עליו שמרו עד לסיום. בדקה ה-84 הרטה נשארה ב-10 שחקנים לאחר שרקיק הורחק.



➕3⃣ Wichtiger Arbeitssieg in der #AllianzArena. #FCBBSC#FCBayern#MiaSanMiapic.twitter.com/AVYcMnzZCg

— FC Bayern München (@FCBayern) February 23, 2019


הרכב באיירן: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, ניקלאס שולה, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, חאמס רודריגז, לאון גורצקה, חאבי מרטינס, פרנק ריברי, סרג' גנאברי, רוברט לבנדובסקי
הרכב הרטה ברלין: רון יארסטיין, ניקלאס סטרק, קארים רקיק, פאביאן לוסטנברגר, ואלנטינו לזארו, מרקו גרואיץ', ארנה מייר, מקסימיליאן מיטלסטאדט, אונדריי דודה, דייבי סלקה, סלומון קאלו


תוצאות נוספות:
פרייבורג – אוגסבורג 1:5
במעמד צד אחד. נילס פטרסן העלה ליתרון 0:1 בדקה ה-9, גריפו הכפיל בדקה ה-30, ובישל את הצמד לפטרסן בדקה ה-43. יתרון 0:3 מרשים לפרייבורג במחצית. בדקה ה-52 חדירה צימק, אך וואלדשמידט נהנה מבישול של האברר בדקה ה-64 והגדיל את היתרון ל-1:4. בדקה ה-85, האברר פישל פעם נוספת, הפעם לנידרלכנר. בדקה ה-91, אוקספורד השלים את ההשפלה של אוגסבורג כשהשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים אחרי כרטיס אדום ישיר.
 

ENDSTAND | 5:1 #SCFFCA

Der #SCF gewinnt ein turbulentes Spiel gegen den @FCAugsburg. pic.twitter.com/UQDU11nF6J

— SC Freiburg (@scfreiburg) February 23, 2019

מיינץ – שאלקה 0:3

בורוסיה מנשנגלדבאך – וולפסבורג 3:0
דיסלדורף – נירנברג 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי