הכדור עובר למינכן: דורטמונד נכנעה 2:1 לאוגסבורג, צפו בתקציר

דורטמונד אכזבה
דורטמונד אכזבה | Gettyimages

מוליכת הליגה הגרמנית ממשיכה לדעוך. ז'י דונג-וון חגג עם צמד מדהים, פאקו אלקאסר רק צימק. מחר: באיירן מינכן תוכל להשוות את מאזן הנקודות נגד גלדבאך

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) כשמוליכת הטבלה, בורוסיה דורטמונד התארחה באוגסבורג. הצהובים הגיעו למשחק אחרי שהצליחו במחזור הקודם לקטוע רצף של 5 משחקים ללא ניצחון, כשגברו 2:3 על באייר לברקוזן. 


קפטן הקבוצה, מרקו רויס, שנעדר מארבעת המשחקים האחרונים בעקבות פציעה חזר להרכב, בעוד פאקו אלקאסר פתח את המשחק על הספסל. המוליכה רצתה מאוד להמשיך את המומנטום, ולהגדיל את הפער מבאיירן מינכן באופן זמני ל-6 נקודות, אך לאוגסבורג היו תכניות משלה.


כבר בדקה ה-24, בלבול קשה בהגנת דורטמונד סידר לז'י דונג-וון הדרום-קוריאני מצב נוח מול השוער. הקיצוני לא התבלבל והפציץ את הכדור לרשת. 0:1 לאוגסבורג. משם והלאה העניינים הסתבכו, המוליכה לא הצליחה להגיע להזדמנויות למרות ששלטה בכדור. פאברה זרק את פאקו אלקאסר למערכה במקום מרקו רויס בדקה ה-66, ושתי דקות לאחר מכן נענש בגדול.


ז'י דונג וון להטט מול אקאנג'י, ראה בזוית העין את בורקי מחוץ לשער והקשית כדור יפהפה לתוך הרשת. 0:2 לאוגסבורג. בדקה ה-81, ג'יידון סאנצ'ו ניצל טעות גדולה בהגנת אוגסבורג, העביר את הכדור לגצה, והגרמני בקור רוח השאיר את פאקו אלקאסר מול שער ריק. המחליף לא התבלבל וצימק את התוצאה כשנותרו 10 דקות לסיום, אך זה היה מאוחר מדי. דורטמונד נכנעת 2:1 באוגסבורג, ותתפלל לראות את באיירן מינכן מאבדת נקודות אצל בורוסיה מנשנגלדבאך. 




⏹ Schluss. Wir verlieren beim @FCAugsburg mit 1:2. #FCABVBpic.twitter.com/5nl20mST4D

— Borussia Dortmund (@BVB) March 1, 2019



אוגסבורג חוגגת. (צילום: Getty Images)


הרכב דורטמונד: רומן בורקי, אשרף חכימי, מנואל אקנג'י, אקסל זגאדו, אבדו דיאלו, אקסל וויטסל, תומאס דילייני (66, רפאל גררו), ג'יידון סאנצ'ו, מרקו רויס (66, פאקו אלקאסר), ג'ייקוב לרסן, מריו גצה


הרכב אוגסבורג: גרגור קובל, ג'ונתן שמיד, רני חדירה, קווין דנסו, קונסטנטינוס סטפילידיס (17, ג'ורג' טייגל), ז'י דונג וון, ג'ה צ'אול-קו, דניאל באייר, פיליפ מקס, אנדרה האן, מייקל גרגוריץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי