סופו של עידן: בואטנג, הומלס ומולר לא יזומנו לנבחרת גרמניה

תומאס מולר
תומאס מולר | Gettyimages

מאמן המאנשפט, יואכים לב, הגיע למינכן כדי להודיע לשלושת כוכבי באיירן, אלופי עולם רק לפני חמש שנים, על סיום דרכם: "הם עדיין שחקנים ברמה הכי גבוהה, אבל הנבחרת זקוקה לפנים חדשות"

(גודל טקסט)
סופו של עידן בנבחרת גרמניה. "המנשאפט" של יואכים לב, מי שזכתה בגביע העולם ב-2014 ובקיץ האחרון בצרפת רשמה כישלון קשה כאשר הודחה כבר בשלב הבתים, תחל את קמפיין מוקדמות יורו 2020 ללא הכוכבים שנחשבו לעמודי תווך – תומאס מולר, מאטס הומלס וג'רום בואטנג, שלושת שחקני באיירן מינכן.


היום (שלישי) הגיע למינכן מאמן הנבחרת יוגי לב ביחד עם עוזרו מרקוס סורג ומנהל הנבחרת אוליבר בירהוף כדי לשוחח עם השלושה ולהודיע להם מראש על אי זימונם לסגל בשבוע הבא, לקראת משחקיה של גרמניה נגד סרביה (ידידות) והולנד בפתיחת הקמפיין בעוד 19 ימים.


"2019 היא שנה שבה גרמניה יוצאת לדרך חדשה", הצהיר לב, "אנחנו רוצים להמשיך בתהליך שהחל בשנה שעברה והמשמעות היא שג'רום, מאטס ותומאס לא יהיו יותר חלק מהסגל. זה היה חשוב לי להודיע להם לפני הפרסום".


עוד אמר לב על שחרורם לאלתר מהסגל: "הם עדיין שחקנים ברמה הכי גבוהה שגם מובילים את קבוצתם, כאלה שבמשך תקופה ארוכה היו ממובילי הנבחרת. במשך שנים הם תרמו לנבחרת ועשו זאת בצורה מרשימה, ועשו זאת בצורה ייחודית ומשותפת. כעת זה הזמן לתת לנבחרת פנים חדשות. אני משוכנע שזה הצעד הנכון. לצעירים כעת יהיה את המקום להתפתח ועליהם לקחת אחריות".


@esmuellert_, @matshummels and @JB17Official have been told by Joachim #Löw today that they are no longer part of his #DieMannschaft plans https://t.co/YEoV67h6vzpic.twitter.com/KAItK9h5Jq

— Germany (@DFB_Team_EN) March 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי