צניחה חופשית: צפ ב-1:1 של מנשנגלדבאך בבית נגד פרייבורג

טורגן הזאר
טורגן הזאר | Gettyimages

המארחת לא הצליחה להשיג שלוש נקודות מול קבוצת התחתית והמקום בליגת האלופות בסכנה לאחר ניצחון בודד בשישה מחזורים. גריפו העלה את האורחת ליתרון מפתיע (10), פלייה איזן (16) מבישול של הזאר

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם משחק אחד בו נפרדו בורוסיה מנשנגלדבאך ופרייבורג ב-1:1. וינצ'נזו גריפו העלה את האורחת ליתרון מפתיע (10), אך אלסן פלייה איזן (16) לאחר בישול של טוגן הזאר וקבע את תוצאת המשחק.

המשחק נפתח בסערה וגריפו כבש ראשון (10) עם בעיטה חדה לקורה ופנימה מ-16 מטרים והעלה את מאזנו לארבע שערים העונה בבונדסליגה, אבל פלייה איזן כעבור שש דקות עם ה-11 שלו העונה לאחר בישול של הזאר, במהלך שאושר רק לאחר התערבות מערכת ה-VAR בשל חשש לעמדת נבדל.

גלדבאך, שעד לאחרונה לא הייתה רחוקה מפסגת הטבלה, ניצחה רק פעם אחת ב-6 המחזורים האחרונים והפער בינה לבין שתי המוליכות עלול לצמוח ל-13 נקודות בסיומו של המחזור וגם המקום ברביעייה הראשונה נמצא בסכנה ממשית. מנגד, פרייבורג אספה נקודה חשובה והיא רחוקה כבר 12 נקודות מהמקום שמוביל למבחני הישרדות בסיום העונה.

מחר יתקיימו חמישה משחקים נוספים כאשר במוקד בורוסיה דורטמונד שאיבדה את המקום הראשון תתארח בברלין אצל הרטה (19:20, שידור ישיר בספורט2). ביום ראשון יושלם המחזור עם שלושה מפגשים נוספים וביניהם באיירן מינכן שתנסה להתאושש מההדחה מליגת האלופות במשחק בית נגד מיינץ (18:50, שידור ישיר בספורט3).


מרוצים מהנקודה. שחקני פרייבורג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי