הנס: "באיירן מינכן תצרף שחקנים בהשקעה שלא נראתה בעבר"

אולי הנס
אולי הנס | Gettyimages

נשיא הבווארים אישר שהמועדון ישנה מדיניות בקיץ ועל פי הערכות יושקעו כ-200 מיליון יורו ברכש. פפה מליל קרוב לסיכום, גם האדסון-אודוי, הרננדס והאברץ על הכוונת. וגם: הפגישה שנקבעה עם המאמן יואכים לב

(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם נמצאת בשיאו של מאבק האליפות בליגה הגרמנית מול בורוסיה דורטמונד, רק ביום ראשון חזרה למקום הראשון לאחר ניצחון גדול 0:6 על מיינץ, אך לפחות לפי דבריו של הנשיא אולי הנס, במועדון כבר מתכננים את העונה הבאה ואף יותר מזה – התכניות סגורות ומסוכמות. 


הנס יותר מרמז במהלך ראיון שהעניק כי באיירן רוצה כמאמן לעונה הבאה את מאמן הנבחרת יואכים לב ואמר כי פגישה איתו כבר נקבעה, אם כי לא ברור אם לב יסכים לעזוב את תפקידו כמאמן הנבחרת. גם ניקו קובאץ' עדיין מועמד להמשיך, דבר שיהיה תלוי גם בתוצאות שישיג עד תום העונה.



"אנחנו מתכוונים לעשות רכש כפי שלא עשינו בעבר בהיקף הכספי ובמספר השחקנים", הודה הנס. הוא אמר כי התאכזב מאוד מההדחה נגד ליברפול  בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הדגיש: "לפחות בליגה אנחנו במצב טוב. הניצחון שלנו על מיינץ 0:6 היה מפגן כוח".


הנשיא בן ה-67 הודה שבאיירן זקוקה בדחיפות לריענון הסגל: "ההשקעות בקבוצה יהיו הגדולות שנעשו אי פעם". שחקן הכנף של ליל, ניקולא פפה בן ה-23 הוא המטרה הראשית של הקבוצה ואכן דווח שהעסקה קרובה לסיכום ושבאיירן תשלם עליו 80 מיליון יורו. הוא כבש עד כה 17 שערי ליגה בליל ומדורג שני בטבלת מלכי הכובשים של הליגה הצרפתית אחרי קיליאן אמבפה. המגן הצרפתי של שטוטגרט בנג'מין פאבר כבר נרכש ב-35 מיליון יורו.




באיירן מינכן. מהפכה בדרך? (AFP)


באיירן עדיין רוצה את קאלום האדסון-אודוי, שחקן הכנף של צ'לסי שמחירו עשוי להיות כ-18.5 מיליון יורו בשל העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2020, כך שיוכל לעזוב בתום העונה הבאה ללא תמורה – בינואר האחרון הבווארים ניסו לרכוש אותו עבור מעל 30 מיליון יורו ונדחו. גם לוקאס הרננדס, מגן אתלטיקו מדריד עשוי להגיע תמורת 80 מיליון יורו אם באיירן תפעיל את סעיף השחרור שלו כפי שדווח לא פעם ולפי ה"בילד", גם קאי האברץ קשר לברקוזן בן ה-19 על הכוונת. מדובר בהשקעה כוללת של למעלה מ-200 מיליון יורו. 


החישוב לא כולל את האופציה שיש לבאיירן לרכוש את חאמס רודריגס מריאל מדריד עבור 42 מיליון יורו לא את מחירו של האברץ. בקיץ 2017/18 באיירן רשמה את סכומי ההעברה הגדולים בתולדותיה לקיץ כאחד כשהשקיעה ברכש 116 מיליון יורו. האנס הבהיר כי הוא יודע שהכסף לבדו לא יביא לו אליפות: "ראינו כבר בעבר קבוצות שרוכשות שחקנים בכסף רב ולא זוכות באף תואר. לשחקנים עצמם יש תפקיד חשוב בפרויקט החדש שלנו. סיכויי ההצלחה תלויים בהם בגדול". 



Und den Anfang macht Uli Hoeneß. pic.twitter.com/V975UdOqdi

— Claudia Hurle (@c_hurle) 19 במרץ 2019
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי