צפו בתקציר לייפציג בחצי הגמר לאחר פנדל בדקה ה-120 נגד אאוגסבורג

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | AFP

הקבוצה של ראנגניק עלתה לראשונה לארבע הגדולות עם 1:2 על אאוגסבורג בזכות שער דרמטי של הלסטנברג. צמד של לאסוגה (54, 68) נתן להמבורג את הכרטיס לחצי על חשבון פאדרבורן. בצרפת, ראן הפתיעה את ליון בחצי הגמר

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

בעוד בליגות השונות ברחבי אירופה מתקיימים מחזורי אמצע השבוע, בגרמנייה יצא היום (שלישי) לדרך רבע גמר הגביע עם שני משחקים, כאשר בראשון שבהם נפגשו שתי קבוצות מהליגה השנייה, פאדרבורן שאירחה את המבורג. לייפציג היתה זקוקה להארכה ופנדל דרמטי כדי לעלות על חשבון אאוגסבורג עם 1:2. בצרפת נערך המשחק הראשון בחצי גמר הגביע, וראן הפתיעה את ליון עם 2:3 מסחרר.

פאדרבורן – המבורג 0:2
בליגה שתי הקבוצות נאבקות על העפלה, כשהמבורג נמצאת במקום השני ופאדרבורן רביעית. הבדלי המיקום האלה נראו גם על המגרש, כשהאורחת ששיחקה שנים בבונדסליגה הוכיחה שליטה לאורך כל המשחק.

פייר מישל לאסוגה היה זה שהעלה את הדינוזאורים ליתרון עם דחיקה בדקה ה-54 לאחר קרן. 14 דקות עברו, והחלוץ הגרמני השלים צמד עם בעיטה מחוץ לרחבה לאחר מסירה נהדרת של מנגאלה. המבורג לא התקשתה לשמור על היתרון עד הסיום וחגגה עלייה לחצי הגמר.

שחקני המבורג חוגגים (AFP)
שחקני המבורג חוגגים (AFP)

אאוגסבורג – לייפציג 2:1
אחרי מחצית ראשונה נהדרת (7:7 במצבים) אך ללא כיבושים, טימו ורנר העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-74. לייפציג, שמעולם לא הגיעה לחצי גמר הגביע הגרמני, כבר הריחה את ההיסטוריה לפני שאלפרד פינבוגאסון הפתיע עם שוויון בדקה ה-94.

המשחק הלך להארכה מטורפת, עם החמצות מופרכות בצד אחד וטענות כלפי השופט בצד השני. לייפציג היתה טובה יותר וקרובה יותר לניצחון, אך המשחק הלך והתקרב לדו קרב מהנקודה הלבנה. ובכן, המשחק הוכרע מהנקודה, אבל לא בדו קרב. בתוך תוספת הזמן של ההארכה הוכשל שחקן לייפציג והשופט סימן לפנדל. הלסטנברג ביצע אותו בשלמות ושלח את קבוצתו לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר.

גביע צרפתי: ליון – ראן 3:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בגביע הצרפתי היה רק משחק אחד, אבל איזה משחק סוער קיבלנו. אחרי 40 דקות מאופסות, אמבאייה ניאנג העלה את האורחת ליתרון לקראת סיום המחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השנייה ליון חזרה, עם שער שוויון נהדר של טראורה. בנג'מין אנדרה (55) החזיר את היתרון לראן, ומוסא דמבלה בפנדל (76) השווה פעם נוספת. היה נדמה שאנחנו בדרך להארכה, אבל רמי בנסבאיני (81) קבע שראן תהיה בגמר על חשבון ליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי