ויטסל: "סאנצ'ו מדהים, יכול להפוך לאחד הטובים בעולם"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

לפני הקלאסיקר הגרמני נגד באיירן מינכן, הקשר הבלגי דיבר על הקיצוני בן ה-19 שפורח בדורטמונד ומוביל את טבלת הבישולים: "ג'יידון פעל בחוכמה כשבחר להגיע לבונדסליגה, מה שהוא עושה זה פשוט אדיר"

(גודל טקסט)
ג'יידון סאנצ'ו אמנם רק בן 19, אבל כבר הפך השנה ללהיט בבונדסליגה וכיום קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד מוכנות לשלם עליו גם מאה מיליון יורו כדי לרכוש אותו מדורטמונד. חברו לקבוצה אקסל ויטסל, דיבר לפני המשחק המסקרן של הצהובים שחורים בשבת, בקלאסיקר הגרמני באליאנץ ארינה מול באיירן מינכן.


בראיון ל"קופה 90", ויטסל אמר שלדעתו סאנצ'ו יכול להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם: "אם ג'יידון ימשיך לעבוד כמו עכשיו ויקשיב קצת לעצות שהוא מקבל מאיתנו, הוא יהפוך לאחד משחקני הכנף הכי טובים בעולם". הקיצוני הצעיר של דורטמונד מוביל את הליגה הגרמנית עם 13 בישולים והוא גם מלך המבשלים באירופה. סאנצ'ו גם כבש 8 שערי ליגה ושיחק ארבעה משחקים בנבחרת אנגליה.


סאנצ'ו עזב את מנצ'סטר סיטי לטובת דורטמונד בעונה שעברה והשנה הגרמנים קוטפים את הפירות. הקשר הבלגי המשיך: "סאנצ'ו פעל בחוכמה כשבחר להגיע לבונדסליגה כי הוא קיבל צ'אנס לשחק בדורטמונד. שחקנים אנגלים כמעט ולא יצאו מאנגליה בעבר, אבל מה שג'יידון עושה פשוט אדיר". ויטסל הוסיף על עצמו: "זו העונה הראשונה שלי בדורטמונד והאווירה הופכת כל משחק למטורף. זה פשוט מדהים".


The crown for most assists in Europe (13) belongs to a 19-year-old @Sanchooo10 has the magic touch pic.twitter.com/Pp6xb1U4AT

— Borussia Dortmund (@BlackYellow) 3 באפריל 2019


בראיון דיבר גם מרקו רויס שהודה כי האוהדים של דורטמונד עושים את ההבדל, ומה שמכונה "החומה הצהובה" באצטדיון "אידונה פארק", חומה שיוצרים האוהדים שיושבים ביציע אחד במגרש ומטריפים את שחקני הקבוצה, דבר שדוחף את דורטמונד במשחקי הבית: "אם אנחנו מפגרים 1:0 בבית ורואים שהאוהדים שלנו משתגעים זה עוזר לנו. אם אנחנו משווים או עולים ליתרון ל-1:2 הכל ביציעים מתפוצץ".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי