צפו בתקציר: אדום ושני מהפכים ב-4:5 של באיירן על היינדנהיים

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

הבווארים קיוו למשחק נח בגביע שלושה ימים לפני ה'קלאסיקר', אך הסתבכו עם אדום מוקדם של שולה ונקלעו לפיגור 1:2 לקבוצה מליגת המשנה. לבנדובסקי נכנס והוביל מהפך אדיר. גלצל כבש שלושער

(גודל טקסט)

לאחר שר.ב. לייפציג והמבורג מליגת המשנה הבטיחו אמש (שלישי) את השתתפותן בחצי גמר הגביע, צמד המשחק הנותר נערך הערב כאשר במפגש שפתח את היום באיירן מינכן נמנעה ממבוכה והשיגה 4:5 משוגע היינדנהיים מליגת המשנה. מאוחר יותר שאלקה תארח את ורדר ברמן.

באיירן מינכן – היינדנהיים 4:5
אומרים שלגביע חוקים משלו, אבל באיירן מינכן של רוברט קובאץ', שפתחה בהרכב חזק רגע לפני משחק העונה נגד בורוסיה דורטמונד, פסחה על הקלישאה הזו. היינדנהיים מליגת המשנה רצתה להמשיך את החלום אחרי שבשלב הקודם הדהימה את באייר לברקוזן עם 1:2, אך משחק מול האלופה היה משוכה קשה עבורה.

בדקה ה-12 לאון גורצקה כבש בנגיחה לאחר כדור קרן והיה נראה שבאיירן בדרך לטיול, אלא שהשמחה בבאיירן הייתה קצרה. הבלם ניקולס שולה קיבל כרטיס אדום די גבול מהשופט לאחר התערבות של ה-VAR, כשמנע מצב לכיבוש שער.


תומאס מולר (Gettyimages)

היינדנהיים השוותה בדקה ה-26 לאחר הרמה מצד ימין אליה הגיע רוברט גלצל שסיים עם נגיחה מעולה מדויקת. שש דקות לסיום מארק שנטרר השלים מהפך סנסציוני. עקב הפיגור המפתיע האלופה הגרמנית הכניסה את רוברט לבנדובסקי שגמל לבווארים מיד עם בישול לתומאס מולר (53) שכבש בבעיטת יעף, והחזיר את היתרון לקבוצתו כעבור שלוש דקות. 25 דקות לסיום סרג' גנאברי כבש את הרביעי לאחר כדור קרן.

למרות הפיגור כפול היינדנהיים לא אמרה נואש וחזרה למשחק לאחר שער נוסף של רוברט גלצל בדקה ה-74, שלוש דקות לאחר מכל גלצל השלים שלושער וקבע 4:4 מדהים נגד באיירן מינכן. אך אחרי הכל נראה שסינדרלות יש רק באגדות, לבנדובסקי העלה את באיירן ל-4:5 בדקה ה-84 אחרי פנדל מדויק וניפץ את החלום של הקבוצה מליגת המשנה שתיאלץ להסתפק רק עם המחמאות.

הציל את באיירן מינכן מהספסל. רוברט לבנדובסקי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי