מולר: "אחרי משחק כזה, אני משוכנע שננצח את דורטמונד"

תומאס מולר
תומאס מולר | AFP

אחרי ה-4:5 המשוגע על היידנהיים בגביע, חלוץ באיירן קרא לחבריו לנצל את המוראל לקראת משחק העונה (שבת 19:20, ספורט1). קובאץ': "משחק מטורף, היה לנו מזל". מאמן היידנהיים: "כשהשווינו ל-4:4 חשבתי שננצח"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן עלתה לחצי גמר הגביע הגרמני, אבל עם כמעט טראומה אחרי שהיידנהיים מהליגה השנייה עשתה לה הרבה צרות וכמעט הדהימה אותה כשהשוותה ל-4:4 בדקה ה-77, אבל לבסוף אלופת גרמניה ניצחה 4:5 באחד המשחקים המטורפים של העונה.


רוברט לבנדובסקי, שהתחיל את המשחק על הספסל, נכנס והציל את באיירן מאחת הבושות הגדולות כאשר כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-84 והשלים צמד עבור באיירן. ה"בילד" כתב: "תודה רבה לגביע הגרמני. זה היה מותחן אדיר. היה במשחק כל מה שאנחנו אוהבים בגביע". האליאנץ ארנה היה מלא, ואוהדי באיירן הודו שהמשחק הפתיע אותם כל פעם מחדש. העיתון ספר שני פנדלים וכרטיס אדום אחד לניקלאס זולה, וכתב שטכנולוגיית ה-VAR עבדה שעות נוספות.


"זה היה משחק מטורף ופתוח. בסיום היה לנו גם קצת מזל", אמר מאמן באיירן ניקו קובאץ', שקבוצתו שוב לא שיכנעה. היכולת הזו בוודאי לא תספיק במשחק העונה נגד דורטמונד בשבת (19:20, שידור ישיר בספורט1).


מולר.
מולר. "לא יודע מה התרחש על כר הדשא" (AFP)


פרנק שמידט, מאמן היידנהיים המדורגת שישית בליגה השנייה, הודה: "אחרי שהשווינו ל-4:4 האמנתי שננצח, בעיקר בגלל שבאיירן הובילה כבר 2:4 והקאמבק שלנו היה אדיר".


תומאס מולר הודה: "היינו בהלם כשהיידנהיים השוותה. היינו צריכים לעכל את זה, למרות שהמחצית השנייה היתה די טובה שלנו, אבל לא יודע מה התרחש על כר הדשא. לא מבין איך איפשרנו להם לחזור לשוויון אחרי שכבר הובלנו 2:4".


מולר ביקש מחברי הקבוצה לנצל את הניצחון מבחינה מוראלית כדי לגבור על דורטמונד בסוף השבוע, אחרי שבאיירן פישלה בליגה ומפגרת כעת בשתי נקודות אחרי דורטמונד המוליכה בטבלה. "אני לא מאלה שמחזיקים מכל הפסיכולוגיה הזאת", אמר החלוץ, "אבל לפעמים צריך לנצל מצבים במשחקים כמו כאלה. אני משוכנע שננצח את דורטמונד אחרי המשחק הזה". מה שברור, באיירן לא חשבה שתצטרך להוציא כל כך הרבה אנרגיה לפני המשחק נגד הצהובים-שחורים, ולבנדובסקי היה נשאר לנוח על הספסל אם הבאוורים היו משיגים ניצחון קל.


Just giving away your shirt isn't enough for @matshummels#FansFirst#MiaSanMiapic.twitter.com/LwnJhQ10Pt

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 3 באפריל 2019


בלם באיירן מאטס הומלס גילה שהאוהדים כיום הפכו לתובענים יותר. הוא צייץ אחרי המשחק: "היום כבר לא מספיק לתת את החולצה שלך לאוהדים", אחרי שחלץ את הנעל ונתן אותה לאוהדים נלהבים ביציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי