צפו: 2:4 ללייפציג בלברקוזן, פרנקפורט ניצחה בדקה ה-97

רד בול לייפציג
רד בול לייפציג | AFP

האברץ הצעיר כבש פעמיים, אבל במחצית השנייה ורנר, פורסברג וקונה העניקו לרגניק את הניצחון. פנדל של יוביץ' עמוק בתוספת הזמן קבע 1:2 יקר בחוץ על שאלקה, 1:1 בקרב התחתית בין שטוטגרט לנירנברג

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בגרמניה יצא לדרך כבר אתמול (שישי) כאשר מיינץ בעטה חמש פעמים למסגרת והביסה 0:5 את פרייבורג, אבל גם היום, כפי שקורה בבונדסליגה בדרך קבע, זכינו לשערים רבים ולדרמות. במוקד, לברקוזן ופטר בוס נכנעו 4:2 ללייפציג, שאלקה ספגה בביתה הפסד דרמטי 2:1 לפרנקפורט מפנדל בדקה ה-97, נירנברג נפרדה ב-1:1 בקרב התחתית בשטוטגרט ו-וולפסבורג גברה 1:3 על האנובר.

באייר לברקוזן – רד בול לייפציג 4:2
קבוצתו של פטר בוס כבר ראתה את עצמה יוצאת מרצף של שני הפסדים וחוזרת למסלול הניצחונות על חשבון קבוצת הצמרת מלייפציג, אבל מהפך אדיר של האורחת שמר עבורה על המקום השלישי ועל הפער מאיינטרכט שניצחה בשנייה האחרונה של המשחק בגלזנקירשן.

קאי האברץ הצעיר כבש בדקה ה-11 מנקודת העונשין והשיב את היתרון בדקה ה-23 אחרי שמרסל סביצר איזן זמנית בדקה ה-17, אבל קבוצתו של ראלף רגניק, שלא הפסידה מאז המפגש נגד דורטמונד בינואר, הפכה משערים של טימו ורנר בדקה ה-64, פנדל מוצלח של אמיל פורסברג בדקה ה-71 ושער של הברזילאי מתיאוס קונה בדקה ה-83, אחרי שלברקוזן כבר עלתה ל-1:3 – אבל שימוש ב-VAR פסל בצדק את השער. לברקוזן במקום השמיני עם 42 נקודות, כאמור לייפציג שלישית עם 55 נקודות.


ורנר חוגג בדרך למהפך. לייפציג שומרת על המקום השלישי (AFP)

שאלקה – איינטרכט פרנקפורט 2:1
העיטים סופרים כבר שישה ניצחונות רצופים בליגה, הודות לסיוע של מצלמות ה-VAR שפסקו פנדל בדקה ה-97 ואפשרו ללוקה יוביץ' לקבוע 1:2 בגלזנקירשן ולהמשיך ברצף הניצחונות. נטולת טאלב טוואטחה שגמר את העונה, היא כבר ראתה את עצמה מאבדת נקודות מול קבוצתו של הוב סטיבנס. זה נפתח בשער של אנטה רביץ' שעבר את השוער ומול שער חשוף גלגל לרשת בדקה ה-13, אלא שסואט סרדאר השווה כעבור שמונה דקות – וגם ספג כרטיס אדום על נגיעת יד עמוק בתוספת הזמן, מה שאפשר ליוביץ' להכריע את ההתמודדות בדקה ה-97. פרנקפורט עדיין רביעית עם 52 נקודות, רחוקה שלוש הפרש מלייפציג השלישית, ואילו שאלקה במרחק חמש משטוטגרט שבמקום ה-16, ממנו יורדים למשחקי מבחן.


רביץ' מגלגל לרשת, אך פרנקפורט נעצרה (AFP)

שטוטגרט – נירנברג 1:1
קרב התחתית בין המדורגות 16 ו-17 הסתיים בחלוקת נקודות, אחרי שמתיאוס פריירה העלה את נירנברג ליתרון חוץ בדקה ה-42, אלא שהמקומיים הצליחו לסחוט נקודה הודות לביצוע של עוזאן קבאק בדקה ה-75. שטוטגרט למעשה שמרה על פער של ארבע נקודות מנירנברג שמתחת לקו האדום.

תוצאות נוספות
הרטה ברלין – פורטונה דיסלדורף 2:1 (בניטו רמאן 35 ו-61, מרקו גרואיץ' 41 איזן זמנית.
וולפסבורג – האנובר 1:3 (רנאטו סטפן 32 ו-71, גרום רוסילון 78, הנדריק ווידנדט 30 העלה את האורחת ליתרון זמני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי