ילד הפלא: מוקוקה מדורטמונד ירוויח עד 10 מיליון יורו בעונה

יוסופה מוקוקו חוגג
יוסופה מוקוקו חוגג | Gettyimages

אתם עוד תשמעו עליו: יוסופה מוקוקו, בן 14 בלבד ואחד השחקנים הצעירים הבולטים באירופה, חתם על חוזה עתק עם נייקי. החלוץ שמשחק בקבוצה עד גיל 17 הבקיע 76 שערים ב-49 משחקיו בקבוצה

(גודל טקסט)
יוסופה מוקוקו ,חלוץ דורטמונד, הנחשב לאחד הבולטים בכדורגלנים הצעירים באירופה חתם על חוזה עם נייקי לפיו ירוויח עד מיליון יורו לעונה ויכול להגיע עד 10 מיליון יורו לעונה. מוקוקו בן 14 בלבד משחק בקבוצה הצעירה של דורטמונד עד גיל 17 כאשר ב-21 משחקי ליגה העונה כבש 36 שערים ובעונה שעברה היה שחקן מפתח בזכייה של קבוצה באליפות גרמניה. עד כה כבש 76 שערים ב-49 משחקי הקבוצה.


הקבוצות הגדולות באירופה כמו ברצלונה ופריז סן ז'רמן עוקבות אחריו, אבל בדורטמונד רוצים להשאיר אותו בקבוצה כדי שישחק בבוגרים. הדבר הביא לכך שהקבוצה השיגה לו חוזה מצוין בחברת נייקי והוא יכול להגיע לסכום המטורף הזה באמצעות בונוסים שונים. מוקוקו ערך את הבכורה שלו בדורטמונד בגיל 12 בקבוצה עד גיל 16. הוא משחק מידי שבוע עם שחקנים הרבה יותר בוגרים ממנו. 


העיתון "בילד" פרסם את ההסכם לפיו ברגע שיערוך את הבכורה שלו בבוגרים של דורטמונד הוא יקבל שכר נוסף בנוסף למה שסוכם וכמו כן עוד תוספת אם ישחק לראשונה בנבחרת הבוגרת של גרמניה. ההסכם הוא עם נייקי ולא הנהלת הקבוצה בגלל שהשחקן לא יכול עדיין לחתום על חוזה מקצועני בדורטמונד.


#BVB: 10-Mio-Vertrag für #Dortmund-Wunderkind Youssoufa #Moukoko! https://t.co/4sGv57CqPK

— SPORT BILD (@SPORTBILD) April 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי