יוביץ' יסרב לגדולות: "רוצה להישאר בפרנקפורט עד 2020"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

הסרבי הצעיר של איינטרכט מבוקש בברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, אבל לפי חבריו הקרובים שהתראיינו לעיתון מקומי וסיפרו על השיחות איתו, הוא כלל לא מתכוון לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

אחד החלוצים הכי מבוקשים בכדורגל העולמי הוא שחקנה של אייטנרכט פרנקפורט לוקה יוביץ', שכבש העונה 17 שערים בבונדסליגה ועוד שבעה בליגה האירופית ב-36 משחקים, בהם גם הוסיף שבעה בישולים, ובנוסף גם מצא את הרשת בנבחרת סרביה במדיה ערך בכורה רק ביוני 2018. כבר דווח פעמים רבות כי ברצלונה עוקבת אחריו בצורה מאסיבית ורואה בו מטרה ראשונה בקיץ, גם בריאל מדריד מתעניינים בכוכב בן ה-21 ומובן מאליו שגם באיירן מינכן תשמח לצרף את הלהיט של הבונדסליגה.

למרות כל זאת, בעיתון "פרנקפורט רונדשאו" פורסם הבוקר (רביעי) ראיון עם חבריו הקרובים של של יוביץ', שלפי עדותם הוא כלל לא חושב לעזוב: "אני לא רוצה לעזוב הקיץ את פרנקפורט", אמר יוביץ' לפי חבריו, "אני רוצה להישאר עונה נוספת ולעזוב בקיץ 2020. כרגע טוב לי מבחינה ספורטיבית ואישית". יוביץ' מושאל כרגע מבנפיקה ולפי ההסכם בין הקבוצות פרנקפורט אמורה לשלם רק שבעה מיליון יורו עבור רכישתו, אופציה שהיא כמובן תממש. יחד עם זאת ערכו האמיתי בשוק מגיע כבר ל-80 מיליון יורו, כך שמכירה שלו כבר בקיץ הקרוב, כשהוא בשיאו, תביא לרווח עצום.

מאמנו אדי הוטר אמר בראיון לעיתון האוסטרי "קליינה צייטונג": "יוביץ' מבוקש על ידי ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי שרוצות אותו, וזה טבעי שחלוץ צעיר ומוכשר כזה מבוקש על ידי הגדולות באירופה".


יוביץ'. שנה נוספת בגרמניה לפני שיעבור לאחת הגדולות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי