צפו: דורטמונד חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון על מיינץ

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | AFP

המחזור ה-29 בבונדסליגה נמשך: הקבוצה של פאברה התאוששה מהתבוסה בקלאסיקר עם 1:2 קשה על מיינץ בזכות צמד של סאנצ'ו. עוד בצמרת: לייפציג ממשיכה לדהור עם 0:2 על וולפסבורג. האנובר שקעה עם הפסד נוסף

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בבונדסליגה שנפתח ביום שישי בתיקו 1:1 בין נירנברג לשאלקה, נמשך אחר הצהריים (שבת) עם חמישה משחקים. במוקד היה נצחונה של בורוסיה דורטמונד, שבוע אחרי שהובסה 5:0 במשחק העונה מול באיירן מינכן. הצהובים-שחורים השיגו 1:2 קשה על מיינץ בבית מצמד של ג'יידון סאנצ'ו, וחזרו למקום הראשון לפחות עד מחר כשבאיירן מינכן תתארח אצל פורטונה דיסלדורף (16:20, שידור ישיר בספורט3).


השלישית בטבלה לייפציג, אירחה את וולפסבורג וניצחה אותה 0:2, נועלת הטבלה האנובר פגשה במגרשה את בורוסיה מנשנגלדבאך ונוצחה 1:0. שטוטגרט אירחה את לברקוזן, האורחת שבמקום השביעי ניצחה 0:1, ורדר ברמן אירחה את פרייבורג וגברה עליה 1:2. מאוחר יותר, תפגוש השנייה בטבלה, בורוסיה דורטמונד את מיינץ.


לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור


בורוסיה דורטמונד – מיינץ 1:2
אחרי שבוע קשה שעבר עליה, קבוצה של לוסיאן פאברה הייתה זקוקה לניצחון כמו אוויר לנשימה. מי שלקח את העניינים לידיים ולרגליים היה הקשר ג'יידון סאנצ'ו שתוך שבע דקות קסומות כבש צמד והעלה את דורטמונד ליתרון מבטיח. זה היה צמד ראשון של הקשר האנגלי מאז המחזור התשיעי.



סאנצ'ו כובש לזכות דורטמונד (Gettyimages)


בדקה ה-17 מריו גצה שלח מסירת רוחב מצד ימין וסאנצ'ו הקדים את ההגנה ובעט מהאוויר, הכדור פגע בשוער ונכנס לרשת, 0:1 למארחת והרבה לחץ השתחרר. כעבור שבע דקות האנגלי שוב כבש, הפעם אחרי מסירה של תומאס דילייני מצד שמאל. מיינץ לא שימשה כתפאורה. הקבוצה ממרכז הטבלה איימה על השער לא פעם ורשמה בסה"כ 17 בעיטות לעבר השער של בורוקי, וחשפה שוב ושוב את הבעיות בהגנה של דורטמונד.


שבע דקות לסיום כבש הקשר השבדי רובין קוואיסון שער מצמק והעלה את לחץ הדם של האוהדים בזיגנאל אידונה פארק, אבל לא מעבר לכך, דורטמונד שמרה עד הסיום על ה-1:2 ואין ספק שהמאזן הביתי הנפלא שלה שומר אותה חזק בתמונת האליפות. ב-15 משחקיה הביתיים, דורטמונד ניצחה ב-13 וסיימה עוד פעמיים בתיקו.


לייפציג – וולפסבורג 0:2
השלישית בטבלה המשיכה להציג יכולת נהדרת וניצחה בקלות את היריבה מהמקום השישי בטבלה. קווין קמפל הסלובני קבע 0:1 בדקה ה-16, טימו ורנר כבש את השער השני בדקה ה-28 והעלה את מאזנו בבונדסליגה ל-14 שערים העונה.



טימו ורנר חוגג אחרי שערו. לייפציג לוהטת (gettyimages)


האנובר – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0
נועלת הטבלה אירחה את קבוצת הצמרת ואיבדה ככל הנראה את סיכוייה לשרוד בליגה הבכירה. אחרי מחצית מאופסת, העלה הברזילאי רפאל את האורחת ליתרון 0:1 בדקה ה-54. המנצחת נאבקת על המקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות.


שטוטגרט – באייר לברקוזן 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
השביעית בטבלה התארחה אצל קבוצת התחתית ושבה הביתה עם שלוש הנקודות. קאי האברץ כבש בפנדל בדקה ה-64. סנטיאגו אסקאסיבאר משטוטגרט ספג כרטיס אדום בתוספת הזמן.


ורדר ברמן – פרייבורג 1:2

השישית אירחה את הקבוצה מהחלק התחתון של הטבלה וניצחה אותה. דייבי קלאסן ההולנדי כבש לזכות המארחת בדקה ה-77. גברה סלאסי כבש את השער השני בדקה ה-85. ז'אן לוקה וולדשמידט צימק בדקה ה-93.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי