תורגן הזאר אישר: "יש לי סיכום עם בורוסיה דורטמונד"

תורגן הזאר
תורגן הזאר | Gettyimages

קשר מנשנגלדבאך שפך אור: "יהקבוצות במשא ומתן. יש לי עונה נוספת בחוזה, אבל אמרתי שאני רוצה לעשות את הצעד הבא בקריירה שלי". הבלגי כבש 12 שערים העונה ובישל עוד 11

(גודל טקסט)
תורגן הזאר, הקשר הבלגי בן ה-26 ואחיו של כוכבה של צ'לסי, אדן הזאר, אישר שסיכם בבורוסיה דורטמונד. ליברפול חיזרה נמרצות אחרי הקשר ההתקפי שרשם עונה גדולה במדי בורוסיה מנשנגלדבך, אלא שהקבוצה מחבל הרוהר הקדימה את הקבוצה של קלופ. שני המועדונים עוד צריכים לסגור רשמית את סכום ההעברה. הקשר יחליף את כריסטיאן פולוסיץ' שישחק בעונה הבאה בצ'לסי.


הזאר אמר: "יש לי חוזה לעונה אחת נוספת אבל כבר אמרתי בעבר שאני רוצה לעשות את הצעד הבא בקריירה שלי. אני רוצה לחוות משהו חדש, עכשיו על המועדונים להגיע להסכם. זה ייקח קצת זמן, זה תמיד ככה במשא ומתן אבל יש שיחות בין המועדונים. יש לי הסכם עם דורטמונד וכרגע מה שקורה לא תלוי בי". הבלגי הבקיע העונה 12 שערים בכל המסגרות ורשם עוד 11 בישולים ב-32 הופעות. הקשר עדיין לא מצא את הרשת ב-2018 אך גם הירידה ביכולתו לא מנעה את המעבר.


איך לא, תורגן התייחס גם לאחיו אדן: "גם אני הערצתי פעם את ריאל מדריד, משום שזינדין זידאן שיחק שם. אני ואדן הערצנו אותו. זה היה בימי הגאלקטיקוס, הייתה להם קבוצה מעולה אז. אדן יודע מה אני רוצה ואני יודע מה הוא רוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי