הנס: "פסילת השער? – בדיחה". גצה: "לא נגמר עד שזה נגמר"

רובן, לבנדובסקי ואלבה
רובן, לבנדובסקי ואלבה | Gettyimages

בגרמניה מתרגשים מההכרעה במחזור הסיום: "פרוטוקול הדרמה!". מאמן באיירן רגוע ("מוכן לחכות עוד שבוע") אלא שסליהמידיץ' נשאל על עתידו ואמר: "נראה". בדורטמונד מאושרים. פאברה: "יש לנו הזדמנות להיות אלופים!"

(גודל טקסט)

בגרמניה כבר היו בטוחים שאתמול (שבת) יכתירו אלופה חדשה-ישנה, אלא שבאיירן מינכן סיימה רק בתיקו מאופס במשחק החוץ הקשה נגד לייפציג, בעוד בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את פורטונה דיסלדורף והקטינה את הפער לשתי נקודות ערב מחזור הסיום. הבונדסליגה נרגשת לקראת הדרמה שמצפה במחזור האחרון, כאשר לראשונה מאז עונת 2008/09, אז וולפסבורג ניצחה במחזור הסיום וזכתה באליפות על חשבון באיירן – תוכתר האלופה ב-90 הדקות האחרונות.

 

"פרוטוקול הדרמה", נכתב ב"בילד". "את המילים האלה אפשר להגיד על הכדורגל הגרמני היום: יש לנו מאבק אליפות ענק ביום האחרון, תתכוננו!". כמוכן, הועברה ביקורת על סרג' גנאברי שרשם שתי החמצות גדולות. באיירן כבר הריחה את שער האליפות אבל השופט החליט לפסול את השער של לאון גורצקה לאחר שימוש ב-VAR, מה שהרתיח את אולי הנס: "פסילת השער? בדיחת השנה!". חוץ מהנשיא המתוסכל, בבאיירן ניסו לשמור על איפוק.


קרל היינץ רומינגה: "אנחנו נסתפק בנקודה, התיקו לא החמיר את המצב שלנו. אם נשחק כמו היום (אתמול) – אין לי ספק שננצח את פרנקפורט. כולם רצו בונדסליגה מרגשת וזה מה שיש עכשיו". תומאס מולר הוסיף ברוח דומה: "האליפות קרובה, אנחנו נחושים לסיים את העבודה עם האוהדים שלנו מאחורינו. הגול שלנו נפסל על חצי מטר, זה מרגיז". 

 


קובאץ' וגורצקה (Gettyimages)

 

המאמן ניקו קובאץ': "ראינו משחק טוב בין שתי קבוצות חזקות, אני מרוצה מהמשחק של הקבוצה החל מהדקה ה-20 למרות שלא ניצחנו. זה יהיה פיניש ענק לעונה. אנשים במינכן לא חוו דבר כזה עשרות שנים ואני בטוח שהאוהדים שלנו ייצרו אווירה נהדרת. אני מוכן לחכות עוד שבוע". אני חבר של ה-VAR". בינתיים, בגרמניה תוהים בקול רם האם המאמן ימשיך במידה ולא יזכה באליפות. המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' אמנם הכחיש פנייה לז'ולן לופטגי: "הייתי במדריד אך לא נפגשתי איתו, לא הייתי בוגד בו", אך כשנשאל אתמול בסיום המשחק על עתידו של המאמן עזב את המקום והסתפק במילה אחת: "נראה"

אריאן רובן שעלה מהספסל לדקות ספורות לא הצליח לעזור לקבוצה לנצח אך רשם ציון דרך עם משחקו ה-200 בבונדסליגה במדי באיירן. ההולנדי כבש 98 שערים בפרק הזמן הזה, מתוכם רק שלושה העונה. טיאגו שנפצע יהיה כשיר למשחק בשבוע הבא.

בבורוסיה דורטמונד היו מאושרים. הקבוצה נפרדה מהקהל הנפלא עם ניצחון במשחק הביתי האחרון שהותיר לה סיכוי לאליפות. המאמן לוסיאן פאברה: "אנחנו מתכוננים לשבוע הזה בשיא המוטיבצייה. המשחק בגלאדבך הוא החשוב ביותר. יש לנו הזדמנות  להיות אלופים וזה נהדר!". הבעלים יואכים ווצקה: "אני חושב שיש לנו עונה גדולה, אנחנו יכולים לזכות בהכל ובאיירן תאבד הכל". מריו גצה שכבש את השער השלישי כתב לקהל ברשתות החברתיות: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר!"
 





עבור כריסטיאן פולישיץ' שיעזוב את הקבוצה לצ'לסי היה מדובר בערב מיוחד: "זה היה יום מושלם בשבילי, הטקס לפני המשחק היה מאוד מרגש. אני שמח שהכל עבד לפי התוכניות. יש לנו את האצטדיון היפה בעולם ואני אתגעגע מאוד לקהל הזה!". על השבוע הבא: "אנחנו תמיד מאמינים, ניתן הכל". מרקו רויס יחזור להרכב לאחר השעייה וגם ג'יידון סאנצ'ו צפוי לשחק אך זה כלל לא משנה. בדורטמונד רוצים אליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי