קובאץ': "משוכנע שאמשיך". ריברי: "כל משפחתי כאן"

אריאן רובן, ניקו קובאץ'
אריאן רובן, ניקו קובאץ' | Gettyimages

באיירן חגגה אליפות 7 ברציפות. המאמן שהשווה את שיאו של בקנבאואר: "מידע ממקור ראשון". הקשר סיפר: "הדודים שלי הגיעו מצרפת". לבנדובסקי שוב סיים כמלך השערים: "הראינו מי הכי טובים". בשבת: גמר הגביע

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן עשתה זאת שוב. הקבוצה מבוואריה זכתה אתמול (שבת) באליפות שביעית ברציפות לאחר ניצחון ענק 1:5 על איינטרכט פרנקפורט במחזור הסיום. בניגוד לשש האליפויות הקודמות שלה ברצף, אז סיימה באיירן בפער של עשר נקודות מהמקום השני – הפעם היא הסתפקה ביתרון של שתי נקודות בלבד. פיליפ להאם ומיכאל באלאק מיהרו לברך ושחקני עבר גדולים של המועדון כמו אוליבר קאן ולותר מתיאוס היו על כר הדשא. להאם כתב:" ברכות על הגנת התואר, כיף לראות שאתם נהנים עד הרגע האחרון בבאיירן(רובן וריברי)". באלאק צייץ: "תמיד נהדר לזכות בתואר. ואיזו פרידה מדהימה!".


השחקנים חגגו עם חולצות מיוחדות עם הכיתוב '7' זכר לרצף האליפויות מאז 2012/13. אריאן רובן הפתיע את המאמן ניקו קובאץ' ושפך עליו בירה ללא רחמים."לצחוק, לבכות, לחגוג!", נכתב בטוויטר של באיירן אחרי הגול של רובן. "באיירן יורה בדרך לתואר", נכתב ב-"בילד". "במשך שנים רבות האליפות בגרמניה לא ריגשה אף אחד, אך העונה בהחלט כן. באיירן לא רצתה לחכות, כבשה שער מהיר, ואחרי השערים של אלאבה וסאנצ'ס החלה המסיבה האמיתית, של הוותיקים". ב"קיקר" כתב: "בוואריה היא המאסטר. לאחר שהמשימה הראשונה הושלמה עם יתרון ה-1:3, הגיע הזמן לתשואות של ריברי ורובן". 


המאמן ניקו קובאץ' הצטרף לפרנץ בקנבאואר כשהם היחידים שזכו באליפות עם באיירן מינכן גם כמאמנים וגם כשחקנים. קובאץ אמר: "יש לי מידע, ממקור ראשון, אני משוכנע שאמשיך". המראיין הקשה: "רומינגהה והנס אמרו לך שתמשיך?" והמאמן חייך: "אהמ, בוא נשאיר את זה ככה". על המשך העונה: "אנחנו רוצים לזכות בדאבל, הכל פתוח בגמר בברלין, זה יהיה קשה. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו ולברך את פרנקפורט שתשחק באירופה".



באיירן מינכן אלופה (Gettyimages)


רוברט לבנדובסקי זכה בתואר מלך השערים בפעם הרביעית בקריירה ורק אחד זכה יותר ממנו – גרד מולר האגדי. הפולני אמר: "כבוד גדול עבורי להיות מאחורי אגדה כזו, אבל יש לי עוד קצת חוסרים עד לתואר השביעי". על המשחק: "זה היה כמו גמר, היינו צריכים לא רק לנצח אלא להראות מי האלופים האמתיים. שיחקנו טוב, היה כיף וכבשנו הרבה שערים. אני מודה שכמעט בכיתי עבור השחקנים שיעזבו, ניצחנו גם עבורם".


פרנק ריברי אמר: "כל המשפחה שלי כאן, הדודים שלי הגיעו מצרפת במיוחד לרגע הזה. זה היה קשה אבל העיקר שאנחנו אלופים. זה הרגע הגדול האחרון שלי כאן במגרש, היו לי הרבה רגעים גדולים כאן אבל העונה הכי גדולה הייתה ב-2013".


אריאן רובן סיכם: "אני אשאר בווארי לנצח. הרבה רגשות עוברים בגוף לאחר משחק כזה, אי אפשר לתאר במילים. זה משהו שצריך לחוות בעצמך. נלחמתי על הקאמבק שלי במשך חמישה-שישה חודשים והמשחק היום היה פרס. אני חייב להגיד ששיחקתי עם שחקנים מיוחדים".



שוב מלך השערים. לבנדובסקי (Gettyimages)







ביום שבת תשחק באיירן מינכן מול לייפציג בגמר הגביע (20:45, שידור ישיר בספורט4) ותוכל להשלים דאבל, כאשר בעונה שעברה נכנעה בגמר לאיינטרכט פרנקפורט (3:1), אותה אימן אז לא אחר מאשר ניקו קובאץ'. זה יהיה משחקם האחרון בהחלט של אריאן רובן, פרנק ריברי וראפינייה וכנראה גם של חאמס רודריגס. השוער מנואל נוייר יקווה לחזור בזמן ולפתוח בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי