דויד סילבה בדרך לקטאר, דה ליכט עשוי להישאר באייאקס

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

חלון ההעברות: הבלם מודע לכל ההצעות אך אמר במפתיע: "זו קבוצת החלומות שלי, אני תחת חוזה", קשר סיטי קיבל הצעת ענק. וגם: נשיא באיירן הציע לבואטנג לעזוב ולמצוא אתגר חדש, ארסנל בעקבות אומטיטי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
* קשרה של מנצ'סטר סיטי, דוד סילבה מקושר למעבר לקטאר לאחר שקיבל הצעת ענק בגובה 15 מיליון אירו נטו לעונה בחוזה לשנתיים. על פי הדיווח הספרדי בן ה-33 לא ימשיך בסיטי בעונה הבאה, ורואה בהצעה הזדמנות מעולה לעבור למזרח התיכון לפני הפרישה המתקרבת. באנגליה טוענים שסילבה שוקל את ההצעה, ופפ גווארדיולה אף החל בחיפושים אחר רכש שיגיע במקומו של הספרדי.


סילבה. לא ימשיך באלופת אנגליה בעונה הבאה (Gettyimages)
סילבה. לא ימשיך באלופת אנגליה בעונה הבאה (Gettyimages)


* קפטן אייאקס, מתיאס דה ליכט, קושר לברצלונה ולקבוצות רבות ברחבי אירופה, אך אם תשאלו אותו, כלל לא בטוח שיעזוב. דה ליכט אמר: "אני לא יודע עדיין מה יהיה, הרבה נכתב ונאמר. פרנקי (דה יונג) כבר עשה את הבחירה שלו ואני עדיין לא. אני מסתכל מה הכי טוב עבורי. יש כמה מועדונים מעניינים, זה נכון, אבל אין לי באמת מועדון חלומות חוץ מאייאקס, זה חלום של כל שחקן לשחק כאן והצלחתי לעשות את זה. אני תחת חוזה עם אייאקס ויש סיכוי שאשאר".



* לותר מתיאוס, כוכב העבר הגדול של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, כתב בטור ב"סקיי" שהוא משוכנע שלירוי סאנה, קשר מנצ'סטר סיטי, יצטרף לבווארים הקיץ. מתיאוס כתב בין היתר: "הוא שחקן שבעיניי יקסים את האוהדים, אני בטוח שהוא יגיע. אם נשיא באיירן מגלה בפומבי שהוא עושה מהלכים להחתמת שחקן, זה מסביר הכל. הוא מהיר, מכדרר היטב, מסוכן, יכול לשחק בכל אחת מהכנפיים ויש לו עתיד גדול. בבאיירן הוא ישחק בקביעות".


לדבריו, באיירן תשבור את שיא ההעברות שלה: "לאיכות יש מחיר. הקבוצה תצטרך לשלם יותר מ-80 מיליון היורו ששילמה על לוקאס הרננדס ולדעתי יהיה שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של באיירן". לשחקן יש חוזה באלופת אנגליה עד 2021.



* לפי דיווחים באנגליה, ארסנל רוצה לצרף את בלם ברצלונה, סמואל אומטיטי, שהפך בעונה האחרונה לשחקן ספסל. התותחנים ספגו 51 שערים בעונה שעברה, והמאמן אונאי אמרי יודע שהוא חייב לשנות את הקו האחורי כדי להצליח. ברצלונה תסכים למכור את הבלם בתמורה ל-50 מיליון ליש"ט אלא שארסנל צריכה להבטיח קודם לכן את מקומה בליגת האלופות. כזכור, בעוד יומיים תפגוש את צ'לסי בגמר הליגה האירופית (21:40, שידור ישיר בספורט1).


* ג'רום בואטנג צפוי לעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה. נשיא המועדון, אולי הנס, המליץ לו לחפש קבוצה חדשה: "הייתי מייעץ לו לעזוב את הקבוצה, הוא זקוק לאתגר חדש. הוא נראה מחוץ לעניינים". מצד שני סייג הונס סייג: "הדלת שלנו לא סגורה בפניו, יש ל חוזה". בלם נבחרת גרמניה לשעבר היה בדרך לעזוב כבר בקיץ אלא שאלופת גרמניה דחתה הצעות מצד מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן.


מתיו ולבואנה, הקשר ההתקפי בן ה-34 שסיים את חוזהו בפנרבחצ'ה, נמצא ביוון כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות באולימפיאקוס ולהצטרף לקבוצה, כך לפי התקשורת המקומית. בעונה האחרונה שותף ב-31 משחקים בהם כבש ארבעה שערים ובישל עוד שמונה.



סמואל אומטיטי. ארסנל רוצה לצרפו אם תעפיל לליגת האלופות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי