חאמס רודריגס נפרד מבאיירן: "נאפולי או יובנטוס? נראה"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

הקולומביאני ישוב לריאל מדריד לאחר שנתיים כמושאל וצפוי להימכר, שתי האיטלקיות נחשבות למועמדות המובילות לצרפו: "כרגע אני מעדיף להתרכז רק במשחקי נבחרת קולומביה", טען הקשר בהודעה הפרידה ממינכן

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
יממה אחרי שבאיירן מינכן אישרה את הפרידה מהקולומביאני חאמס רודריגס, היום (רביעי) היה זה הכדורגלן שנפרד מבוואריה לאחר שנתיים וכעת ישוב לשורותיה של ריאל מדריד, ממנה היה מושאל לליגה הגרמנית ב-48 החודשים האחרונים.


רודריגס זכה עם באיירן בשתי אליפויות בשנתיים שלו בקבוצה וגם הוסיף זכייה בגביע, אבל לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן הרכב למרות 14 שערים ו-14 בישולים ב-43 הופעות בונדסליגה ולפי דבריו של יו"ר המועדון קרל היינץ רומניגה, רודריגס היה מי שביקש באופן אישי שהאופציה בחוזהו לא תמומש, כך שהוא ישוב לברנבאו כמושאל – ומשם הוא כבר צפוי להימכר לקבוצה אחרת, כשדי ברור שזינדין זידאן לא כולל אותו בתוכניותיו המקצועיות.


"תודה גדולה לכל אנשי המועדון והאוהדים שתמכו לי מתחילת הדרך", אמר חאמס רודריגס, "אלה היו שנתיים בלתי נשכחות מבחינתי ותמיד הרגשתי טוב במהלכן. אקח איתי את הרגעים הטובים שהיו ואאחל לבאיירן מינכן את כל ההצלחה בעתיד".


הקולומביאני מוזכר כעת כמועמד בכיר ליובנטוס ולנאפולי האיטלקיות, אבל כשנשאל במחנה נבחרת קולומביה המתכוננת לקופה אמריקה שיחל בשבוע הבא על היעד המועדף השיב: "נאפולי או טורינו? אני מעדיף כרגע להיות במדיין (העיר השנייה בגודלה בקולומביה). אני רגוע ורק חושב על נבחרת קולומביה כרגע, נראה מה יהיה". בנאפולי הוא רצוי מאוד על ידי המאמן קרלו אנצ'לוטי, מי שהביא אותו לריאל מדריד, ואילו לפי הדיווחים כריסטיאנו רונאלדו תומך בצירוף הקשר לאלופת איטליה.


James, it's been a pleasure pic.twitter.com/yttLA2I2Gd

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) June 5, 2019


67 Spiele
⚽ 15 Tore
‍♂️ 20 Assists
5 Titel

Danke für zwei erfolgreiche Jahre, @jamesdrodriguez! https://t.co/trbGTSfGKl

— FC Bayern München (@FCBayern) June 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי