דיווח בגרמניה: מאטס הומלס צפוי לחזור לבורוסיה דורמטונד

מאטס הומלס
מאטס הומלס | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

לפי ה'בילד' הבלם בן ה-30 של באיירן מינכן ישוב לסגנית האלופה הגרמנית לאחר שלוש שנים, בשל תפקיד משני שמייעד לו ניקו קובאץ' בנוסף להכנסה פוטנציאלית של 20 מיליון יורו לקופת המועדון

(גודל טקסט)

האם מאטס הומלס בדרך לבורוסיה דורמטונד? השחקן שעזב את הקבוצה לפני כשלוש שנים לקבוצת נעוריו באיירן מינכן צפוי להשלים קאמבק בצהוב ולעזור לחוליית ההגנה של סגנית האלופה הגרמנית, כך דווח ב'בילד'.

הסיבה העיקרית למכירה היא העומס במרכז ההגנה ובשל כך, המאמן ניקו קוביאץ' רואה פוטנציאל להכניס כסף לקופת המועדון דרך מכירתו של הבלם הבינלאומי לשעבר בן ה-30 תמורת 15-20 מיליון יורו.

כאמור בבאיירן מינכן חושבים כבר תקופה להצעיר את הסגל שרץ יחד במשך שנים והוביל את הבווארים להישגים רבים, אבל בעונות האחרונות ישנה אכזבה בעיקר בזירה האירופית לאחר הדחות חוזרות ונשנות בשלבי הפלייאוף בליגת האלופות כאשר בעונה האחרונה ספגה הקבוצה שפל שלא ידעה שנים עם הדחה בשמינית הגמר.


יחזור ללבוש את מדיה של דורטמונד? מאטס הומלס (AFP)

החתמתם של צמד מגני נבחרת צרפת במונדיאל 2018 בנז'מין פבאר משטוטגרט ולוקאס הרננדז מאתלטיקו מדריד פתחו עידן חדש בבאיירן מינכן, לצד עזיבתם של אריין רובן, פרנק ריברי וראפיניה הוותיקים ונראה שבקרוב גם הומלס יצטרף לרשימת המשוחררים, למרות שהשחקן חתום במועדון עד 2021 .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי