ריברי: "מציעים לי מלא כסף, אבל אני מחפש אתגר מקצועי"

אריאן רובן, פרנק ריברי
אריאן רובן, פרנק ריברי | Gettyimages

בגיל 36 ואחרי 12 עונות מופלאות בבאיירן, שחקן הכנף הצרפתי רוצה להישאר ברמות הגבוהות ביותר: "יכול לשחק בקבוצה גדולה, רוצה להמשיך לשחק עוד שנתיים"

(גודל טקסט)

אחרי 12 עונות מוצלחות בבאיירן מינכן, פרנק ריברי מאמין שגם בגילו (36) הוא מסוגל להתמודד עם אתגרים חדשים ולהצטרף לקבוצה גדולה שמכוונת הכי רחוק שאפשר.

"אני רעב וחושב שיש לי הרבה מה לתת", הסביר ריברי בראיון לעיתון הצרפתי 'לאקיפ' והוסיף: "כל עוד אני אמשיך לחשוב שאני ברמה גבוהה מבחינה מנטלית ופיזית, אמשיך לכוון הכי גבוה שאפשר".

על כך שהוא כבר בן 36: "אני לא אחד שמזייף דברים. אני עדיין יכול לשחק בקבוצה גדולה ורוצה להמשיך לשחק כדורגל ברמה גבוהה בשנתיים הקרובות". 

האופציות העומדות בפניו: "אני מקבל הצעות מכל מקום בעולם עם הרבה מאוד כסף, אבל אני מחפש את האתגר המקצועי ומאמין שאני יכול לעמוד בו".

אחרי שדחה הצעות מקטאר ומאוסטרליה, לאחרונה הוזכר ריברי כמועמד להצטרף לשפילד יונייטד, העולה החדשה לפרמיירליג, אולם כאמור שחקן הכנף הצרפתי מעדיף בשלב זה לחפש קבוצה גדולה יותר.

ריברי הצטרף לבאיירן מינכן אי שם ב-2007 ו-12 שנים לאחר מכן הוא סיים את דרכו במדיה עם 425 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 124 שערים והניף לא פחות מ-23 תארים.


לא מוכן להתפשר. פרנק ריברי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי