פאברה האריך חוזה בדורטמונד, הומלס חזר וחתם עד 2022

לוסיאן פאברה
לוסיאן פאברה | Gettyimages

למרות שלא זכה באליפות גרמניה, המאמן בן ה-61 ימשיך עד 2021: "מצפה להמשך שיתוף הפעולה עם הצוות". הבלם שסיים חוזה בבאיירן מינכן יחזור אחרי שלוש עונות לקבוצה בה שיחק את מרבית קריירת הבוגרים שלו

(גודל טקסט)
אחרי שצירפה שלושה שחקני רכש מבטיחים, בורוסיה דורטמונד ממשיכה בהכנות לקראת העונה הקרובה ואתמול (שלישי) הודיעה סגנית אלופת גרמניה שהמאמן לוסיאן פאברה האריך את חוזהו במעדון עד 2021.


"אני מצפה ששיתוף הפעולה הנפלא עם כל הצוות ימשיך להיות מוצלח", אמר פאברה בן ה-61 לאחר החתימה. מיכאל זורק, המנהל הספורטיבי של דורטמונד, הוסיף: "לוסיאן בנה תשתית במועדון ופיתח את השחקנים הצעירים שלנו". יושב הראש הנס יואכים ואצקה סיפר: "הוא עמד בציפיות ב-100% וזה הגיוני שנעצב את העתיד ביחד".


פאברה כזכור הגיע לדורטמונד מניס בקיץ שעבר ופתח את העונה בצורה מסחררת כאשר דורטמונד הוליכה את הבונדסליגה בהפרש של תשע נקודות מבאיירן מינכן, אולם בחלק השני של העונה הצהובים שחורים איבדו גובה והבווארים זכו באליפות שביעית ברציפות לאחר קאמבק מרשים בסיבוב השני וניצחון גדול על פרנקפורט במחזור הסיום.


ולא רק את המאמן לעונה הבאה הבטיחה דורטמונד: מאטס הומלס חוזר למועדון אחרי שלוש עונות בבאיירן מינכן. הומלס, ששיחק בדורטמונד בין 2008 ל-2016, סיים את חוזהו בבאיירן מינכן והפך לשחקן חופשי, ולאחר משא ומתן חתם על חוזה במועדון הפאר עד 2022.




בליגת האלופות העפילה דורטמונד לשמינית גמר שם היא הודחה על ידי טוטנהאם לאחר הפסד כפול. גם מהגביע הגרמני נפרדו הצהובים בשלב 16 האחרונות בסיומו של הפסד דרמטי בדו קרב פנדלים נגד ורדר ברמן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי