פלקאו בדרך ליעד מפתיע, איקרדי הסכים לעבור לנאפולי

רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו | AFP

העברות: דיווח: החלוץ הקולומביאני סיכם את תנאיו בגלטסראיי. קפטן אינטר, שהיה נעול על יובה, השתכנע להצטרף לקבוצה של אנצ'לוטי. וגם: ניוקאסל בדרך להחתמה היקרה בתולדותיה, מנדז'וקיץ' יעבור לדורטמונד?

(גודל טקסט)
 רשמי
* אחרי קיירין טרפייר, אתלטיקו מדריד הוסיפה עוד רכש מרשים: מריו הרמוסו חתם בקולצ'ונרוס לחמש עונות אחרי שנתיים באספניול. שווי העסקה 25 מיליון יורו. הבלם בן ה-24 רשם 59 הופעות במדים הכחולים-לבנים ועוד שלוש בנבחרת ספרד. ריאל מדריד בה גדל צפויה לקבל 50% ממחיר העסקה.




* ר.ב. לייפציג הודיעה על רכישתו של שחקן הכנף של פריז סן ז'רמן כריסטופר אנקונקו הצרפתי בן ה-21 בתמורה ל-13 מיליון יורו. השחקן נבחרת הצעירה של הטריקולור חתם לחמש שנים.




* ז'אן-מישל סרי שירד ליגה עם פולהאם עבר בהשאלה לאלופת טורקיה גלאטסראיי בתמורה ל-1.5 מיליון יורו. אשתקד נרכש מניס בסכום של 30 מיליון יורו.


* שוער הנוער של אינטר, גבריאל ברזאו בן ה-18 שאף זומן לנבחרת הבוגרת של ברזיל עבר בהשאלה לאלבסטה מהליגה השנייה בספרד.




* אקס הפועל חיפה תנאסיס פאפאזוגלו, שעזב את דינמו בוקרשט, נשאר בליגה הרומנית: וולונטארי, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בליגה, החתימה אותו לעונה אחת.


* אתלטיק בילבאו הודיעה שהבלם יראי אלברס האריך את חוזהו בקבוצה בארבע שנים נוספות, עד 2026, כשסעיף השחרור החדש עומד על 70 מיליון יורו. הבלם, שהחלים בעבר מסרטן, רשם 30 הופעות ליגה בעונה שעברה.




שמועות
* בגרמניה מדווחים שבורוסיה דורטמונד תנסה לצרף את חלוצה של יובנטוס מריו מנדז'וקיץ', שלא נמצא בתוכניות של הגברת הזקנה.


* ניוקאסל בדרך לרכוש את הברזילאי של הופנהיים ז'ואלינטון בתמורה ל-40 מיליון יורו. אם יעבור השחקן יהפוך לשחקן היקר בתולדות המועדון כאשר ישבור את שיאו של מייקל אוואן שהצטרף ב-2006.


* לפי "קוריירה דלה ספורט", מאורו איקרדי, קפטן אינטר, השתכנע והוא מוכן לשחק בנאפולי בעונה הבאה. החלוץ הארגנטינאי הבין שבמועדון נחושים שלא למכור אותו ליובנטוס. איקרדי חושב שגם נאפולי היא שדרוג לעומת אינטר.



מריו מנדז'וקיץ' (Gettyimages)


רדאמל פלקאו סיכם בגלטסראיי, כך דווח ב"TRT Sports" המקומי. החלוץ בן ה-33 להוט לשחק בקבוצה שתשתתף בליגת האלופות בעונה הקרובה והסכים להפחית את שכרו לחמישה מיליון יורו בעונה. עוד נכתב כי המו"מ בין הקבוצות נמשך.


* באיטליה מדווחים שטוטהאם הצטרפה למירוץ אחרי ניקולו זאניולו שמעוניין לעזוב את רומא ולשחק בליגת האלופות. כמו כן גם יובנוטוס עדיין לא ירדה מהפרק.


* בברצלונה עדיין רוצים להחתים מגן שמאלי שישמש כגיבוי לג'ורדי אלבה ולפי דיווחים אם ג'וניור פירפו לא יגיע, בארסה תצרף את רפאל גריירו מדורטמונד.



ניקולו זאניולו עשוי לעבור לכדורגל האנגלי (Gettyimages)


* אקס אינטר פרדי גוארין עזב את שנחאי שנואה הסינית לאחר שלוש וחצי שנים, לפי דיווחים באיטליה השחקן עשוי לעבור לאטאלנטה שתשחק העונה בליגת האלופות.


* באיטליה דווח כי פיורנטינה מעוניינת להחתים את החלוץ הספרדי, פרננדו יורנטה, שסיים את חוזהו בטוטנהאם ויוכל להגיע בחינם. האיטלקים כבר פנו לסוכנו של החלוץ. הספרדי בן ה-34 כבש שמונה שערים בעונה שעברה במדי התרנגולים. הוא כבר שיחק בארץ המגף כשזכה עם יובנטוס בשלוש אליפויות רצופות מ-2013 ועד 2016 וכבש 23 שערים בסרייה א' ב-66 הופעות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי