אלאבה על הכוונת של ברצלונה, וויליאן בדרך לעזוב את צ'לסי?

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

לפי התקשורת בקטאלוניה, מגנה של באיירן מינכן עשוי להיות הרכש הבא של אלופת ספרד. הקיצוני של הבלוז נמצא בשנתו האחרונה לחוזה ועשוי להימכר בקרוב. וגם: מיהן הקבוצות שמתעניינות בקאי האברץ?

(גודל טקסט)
רשמי
* אלברו גונסאלס עבר בהשאלה למארסיי. הבלם הספרדי שייך לויאריאל, בה הוא משחק מעונת 2016-17. בעונה האחרונה רשם 33 הופעות ב"לה ליגה" ואף כבש שער אחד. את העונה הקרובה הוא יפתח בוולודרום.




* ויקטור ואלדס חזר באופן רשמי לברצלונה. חמש שנים לאחר שעזב כשחקן, השוער סיים קורס מאמנים ומונה באופן רשמי למאמן קבוצת נוער א' של הקטלאנים.




* ווסט ברומיץ' צירפה היום את קנת' זוהורה, החלוץ הדני בן ה-25, ששיחק בעונה החולפת בקארדיף ורשם 19 הופעות בפרמיירליג, בהן מצא את הרשת פעם אחת בלבד. החלוץ חתם לארבע השנים הקרובות בקבוצה של סלאבן ביליץ', ששילמה עבורו שמונה מיליון ליש"ט.




* רפא בניטס השלים היום רכש ראשון לקבוצתו החדשה דליין ייפאנג. מדובר על סלומון רונדון, החלוץ מונצואלה ששיתף פעולה עם המאמן הספרדי כמושאל בניוקאסל. בעונה החולפת כבש 11 שערים במדי ווסט ברומיץ' בפרמיירליג.




* בוקה ג'וניורס רכשה הלילה את אדוארדו סאלביו מבנפיקה. שחקן הכנף הארגנטיני השלים שבע שנים במדי הנשרים מליסבון, בהן זכה חמש פעמים באליפות פורטוגל. בעונה החולפת רשם 28 הופעות בלבד לאחר שסבל ממספר פציעות. סכום רכישתו עומד על שבעה מיליון יורו.




שמועות
* האם דויד אלאבה בדרך לברצלונה? לפי עיתון ה"מונדו דפורטיבו", המגן השמאלי של באיירן מינכן עשוי להפוך לרכש הבא של ארנסטו ואלוורדה. במועדון הקטלאני מחפשים שחקן נוסף לצד שמאל בחוליית ההגנה, על מנת שתהיה תחרות לג'ורדי אלבה. המגן האוסטרי אמר בעבר שהוא לא שולל לעזוב את בוואריה.


* פרנק למפארד יקבל החלטה בימים הקרובים לגבי עתידו של וויליאן בצ'לסי. לפי פרסומים באנגליה, שחקן הכנף הברזילאי מחוזר על ידי ברצלונה, שמוכנה לשלם 30 מיליון ליש"ט על השחקן. כאמור, המאמן החדש של הבלוז יקבל את ההחלטה לגבי חידוש החוזה של הקיצוני, שנגמר בקיץ הקרוב.


* לפי ה"מארקה" הספרדי, אתלטיקו מדריד ויתרה על האפשרות להחתים חאמס רודריגס, וכעת היא מעוניינת לפנות לטוטנהאם, במטרה לרכוש את הקשר כריסטיאן אריקסן. לפי הפרסום, העסקה האפשרית מוערכת בכ-70 מיליון יורו.


* קאי האברץ, הכישרון הצעיר של באייר לברקוזן, נמצא על הכוונת של שלושה מועדונים: באיירן מינכן, ברצלונה וליברפול. הקשר שותף בעונה החולפת ב-42 משחקים במדי קבוצתו הגרמנית, ומצא את הרשת 20 פעמים והוסיף גם שבעה בישולים. לפי עיתון ה"בילד", תג המחיר שלו עומד כיום על 100 מיליון יורו.


קאי האברץ. צד את עיניהן של המועדונים הגדולים לאחר עונת פריצה מופלאה (AFP/GettyImages)
קאי האברץ. צד את עיניהן של המועדונים הגדולים לאחר עונת פריצה מופלאה (AFP/GettyImages)


* המגעים בין ניקולא פפה ונאפולי עלו לשלב נוסף. לפי התקשורת באיטליה, הנאפוליטנים מוכנים לשלם על חלוצה של ליל 65 מיליון יורו, ובנוסף לשלוח לקבוצה הצרפתית את אדם אונאס, שחקן הכנף מאלג'יריה.


* לפי העיתון ה"לאקיפ" הצרפתי, חאתם בן ארפה עשוי לעבור בקרוב לספרד. ריאל בטיס, אספניול ולגאנס הן הקבוצות המעוניינות בשירותיו של השחקן הצרפתי בן ה-32, ששוחרר הקיץ מראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי